دلاوران نیروی هوایی ارتش حافظان آسمان ایران و خلیج فارس هستند


دلاوران نیروی هوایی ارتش حافظان آسمان ایران و خلیج فارس هستند

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان گفت: دلاوران سرافراز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حافظان آسمان ایران اسلامی و خلیج فارس و الگوی ولایتمداری و جانفشانی در راه دفاع از ایران اسلامی هستند.

مهدی دوستی روز سه‌شنبه در آیین بزرگداشت نوزدهم بهمن روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی که در پایگاه شهید عبدالکریمی نیروی هوایی در بندرعباس برگزار شد، با گرامیداشت سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی با حضرت امام خمینی(ره)، افزود: مدرسه ارتش سرشار از درس های ماندگار است که نمونه بارز آن در ۱۹ بهمن سال ۱۳۵۷ با بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی با حضرت امام خمینی(ره) رقم خورد و این اقدام کمر رژیم طاغوت را شکست.
وی ادامه داد: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، قهرمانانی همچون شهید بابایی، شهید دوران و شهید عبدالکریمی را تقدیم ایران اسلامی کرده است که الگوی ولایتمداری و جانفشانی در راه دفاع از ایران اسلامی هستند.
استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از کارکنان نیروی هوایی و خانواده‌های آنان در استان هرمزگان، تصریح کرد: ما وظیفه داریم به عنوان خادم مردم، با ارائه خدمات مناسب، شرایط زندگی و فعالیت بهتر شما عزیزان در استان هرمزگان را فراهم کنیم.
در این آیین که با حضور استاندار هرمزگان، اعضای شورای تامین استان و فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در هرمزگان برگزار شد، از جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، پیشکسوتان، کارکنان و فرماندهان نمونه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان هرمزگان، تجلیل و قدردانی شذ
این آیین در ادامه با رژه یگان های مختلف نیروی هوایی در پایگاه شهید عبدالکریمی نیروی هوایی در بندرعباس، همراه بود.
همچنین از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در پایگاه شهید عبدالکریمی بندرعباس، بازدید کرد و بیان داشت: در ابعاد فنی و عقیدتی، شاهد تحول و حرکت رو به جلوی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم / جواد خیابانی در تلویزیون باکو با گزارش آذری فوتبال ! + عکس زن زیبای آقای گزارشگر...