امکان تعطیلی اماکن اقامتی گیلان در نوروز


امکان تعطیلی اماکن اقامتی گیلان در نوروز

به گزارش «دنیای سفر» حسن مهرور اصل با اشاره به وجود متنوع ترین اماکن اقامتی و گردشگری با مجوزهای رسمی در گیلان اظهار کرد: با افزایش شش برابری تعرفه های گاز کمر هتل ها شکسته شده و انتظار داریم استاندار گیلان با رایزنی با وزیر نیرو این مشکل را برای همیشه رفع کند. وی با بیان اینکه هم اکنون نرخ گاز هتل ها و اماکن اقامتی و گردشگری با تعرفه صنعتی...

رئیس هیئت مدیره جامعه هتل داران #گیلان با اشاره به امکان تعطیلی اماکن اقامتی گیلان در نوروز با وجود افزایش ۶ برابری تعرفه گاز گفت: میانگین قبض گاز صادر شده در هر دوره برای هتل ها ۱۶ میلیون تومان است.

به گزارش «دنیای سفر» حسن مهرور اصل با اشاره به وجود متنوع ترین اماکن اقامتی و گردشگری با مجوزهای رسمی در گیلان اظهار کرد: با افزایش شش برابری تعرفه های گاز کمر هتل ها شکسته شده و انتظار داریم استاندار گیلان با رایزنی با وزیر نیرو این مشکل را برای همیشه رفع کند.

وی با بیان اینکه هم اکنون نرخ گاز هتل ها و اماکن اقامتی و گردشگری با تعرفه صنعتی محاسبه می شود ادامه داد: قرار بود براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی تعرفه گاز اماکن اقامتی و گردشگری، خدماتی محاسبه شود اما تا کنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

مهرور با اشاره به وجود قبوض ۱۶ میلیون تومانی گازبهای هتل ها در هر دوره گفت: اماکن اقامتی از سوی وزارت میراث فرهنگی مکلف به گرم نگه داشتن واحد های اقامتی خود در تمام ساعات شبانه روز هستند و در صورت شکایت مسافران به شدت با هتل داران برخورد می شود اما از حمایت خبری نیست.

رئیس هیئت مدیره جامعه هتل داران گیلان اضافه کرد: افزایش قیمت اقامت در هتل ها در ایام نوروز علاوه بر اینکه کمکی به هتلداران نمی کند بلکه به دلیل نبود توان اقتصادی در مردم، گردشگران و مسافران به ناچار به اقامتگاه های غیر مجاز و نا امن پناه می برند.

مهرور تاکید کرد: وزارت میراث فرهنگی بجای افزایش قیمت اقامت در هتل ها هزینه های آنان را کاهش دهد تا هتل داران با انگیزه بیشتری در ایام سفر به مردم خدمت رسانی کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


6 مرزبان بازداشت شده به کشور بازگشتند