تیم فوتبال پالایش گاز ایلام میزبان خود را گلباران کرد


تیم فوتبال پالایش گاز ایلام میزبان خود را گلباران کرد

ایلام - ایرنا - مربی تیم فوتبال پالایش گاز ایلام بانوان ایلام گفت: تیم پالایش گاز ایلام در دیدار با تیم شهرکرد در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر با نتیجه 6 بر صفر میزبان خود را گلباران کرد.

ندا عزیزپور روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: گلهای تیم پالایش گاز ایلام را طاهره آزادی، هلاله عبداللهی، روژین تمریان و روناک جعفر زاده به ثمر رساندند.

وی افزود: در نیمه اول اولین گل توسط روژین تمریان در دقیقه ۶ به ثمر رسید و در دقیقه ۱۵ دومین گل توسط طاهره آزادی با ضربه ایستگاهی وارد دروازه شهرکرد شد.

عزیزپور با بیان اینکه طاهره آزادی در دقیقه ۴۹ بار دیگر از روی نقطه پنالتی سومین گل را برای تیم ایلام به ارمغان آورد و در ۶۰ نیز مجددا از روی نقطه پنالتی و در دقیقه چهارمین گل را برای تیم ایلام به ثمر رساند.

مربی تیم فوتبال پالایش گاز ایلام بانوان ایلام گفت: در نیمه دوم و دقیقه ۸۰ نیز روناک جعفرزاده گل پنجم و در دقیقه ۹۱ هلاله عبدالهی ششمین گل را برای تیم ایلام به ثمر رساند و در پایان این بازی تیم دختران ایلام توانست با نتیجه قابل قبولی زمین میزبان را ترک کند.

عزیزپور اظهار داشت: تیم ایلام در این دیدار دروازه بان اصلی و مدافع چپ خود را به همراه نداشت اما با تلاش و جنگندگی بازیکنان جوان خود توانست ۶ گل به تیم میزبان بزند.

لازم به ذکر است، رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان بمدت یک ماه به دلیل رقابت های تیم ملی در جام ملت های آسیا تعطیل بود.

تیم فوتبال پالایش گاز بانوان ایلام با هشت بازی، سه برد، ۲ مساوی و سه باخت با هشت امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا