استخر بین المللی شهید نادر حمید در اهواز افتتاح شد


استخر بین المللی شهید نادر حمید در اهواز افتتاح شد

اهواز - ایرنا - استخر بین المللی و مجهز شهید نادر حمید روز پنجشنبه با حضور مسئولان و خانواده شهدا افتتاح شد.

به گزارش ایرنا عملیات ساخت این استخر در زمینی به مساحت هشت هزار و ۷۰۰ مترمربع در سه طبقه و در مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای شرکت ملی حفاری ایران در شمال شرقی شهر اهواز آغاز شد.

استخر بین المللی شرکت ملی حفاری ایران دارای مشخصات فنی و امکاناتی شامل سوله، فضای اداری، موتورخانه، سیستم تامین هوای تازه و تصفیه آب، سیستم کلر زنی و گندزدایی و سکوی تماشاگران، خبرنگاران و مربیان است.

همچنین استخرهای قهرمانی، آب درمانی، کودکان، جکوزی، سونای بخار، سالن دوش و سرویس‌ها، رختکن و رستوران از دیگر امکانات و فضای پیش بینی شده در این مجموعه است.

به گفته مسئولان شرکت ملی حفاری بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال در این پروژه هزینه شده است.

استخر شهید نادر حمید اولین استخر از نظر حجم، تعداد موتورخانه و تاسیسات است همچنین جایگاه تماشاگران آن به ظرفیت ۷۵۰ نفر و جایگاه وی آی پی ۲۵۰ نفر است.

با شروع این طرح بیش از یکهزار فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم در استان خوزستان ایجاد شد.

مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس در این آیین با بیان اینکه مسئولان استان خوزستان باید مطالبه به حق مردم را ادا کنند، گفت: خوزستان سرشار از ذخایر فروان است و هیچ جای دنیا چنین آب و هوا و طبیعتی ندارد لذا انتظار داریم که خوبی های استان هم گفته شود نه اینکه فقط اخبار تلخ انتشار داده شوند.

وی افزود: در دولت جدید کار خصوصی سازی شرکت ملی حفاری تمام شده بود اما با پیگیری های انجام شده مانع از انجام این کار شدیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: بنا بود در کمیته تلفیق مجلس، سه درصد حق نفت را به استان های برخوردار بدهند که مانع از این کار شدیم و نگذاشتیم مصوبه رای بیاورد.

وی افزود: امروز اگر چرخ اقتصاد کشور در حال چرخیدن است به دلیل زحمات کارکنان مناطق نفت خیز و تمام شرکت های وابسته از جمله شرکت ملی حفاری ایران است.

یوسفی با بیان اینکه راه اندازی این استخر یک اتفاق ارزشمند برای خوزستان و کشور است، افزود: انتظار داریم که نیروهای شرکتی و ساکنان منطقه از این استخر بهره مند شوند.

در آیین افتتاح استخر بین المللی شهید نادر حمید، نماینده اهواز در مجلس، رییس اداره تربیت بدنی و ورزش شرکت ملی نفت ایران، فرماندار اهواز، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، شهردار اهواز، مدیرعامل باشگاه حفاری و خانواده شهید نادر حمید و محمود مراد اسکندری حضور داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز