فرماندار بانه: انقلاب اسلامی یک جریان نو را در عرصه سیاسی جهان ایجاد کرد


فرماندار بانه: انقلاب اسلامی یک جریان نو را در عرصه سیاسی جهان ایجاد کرد

سنندج- ایرنا- فرماندار شهرستان بانه با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی به ما یاد داد که نباید وابسته به شرق و غرب باشیم گفت: انقلاب اسلامی یک جریان نو را در عرصه سیاسی جهان ایجاد کرد.

به گزارش ایرنا، اسماعیل رستم روز جمعه در مراسم رژه خودرویی ۲۲ بهمن در بانه ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در روز ۲۲ بهمن، بار دیگر با آرمان های والای انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب پیمان می بندیم و اعلام می کنیم مرزداران غیور شهرستان بانه همچنان در رکاب آرمان های انقلاب گام بر می دارند و مرزداران خوبی برای نظام هستند.

وی اضافه کرد: مردم مرزدار شهرستان بانه در همه صحنه های انقلاب حضور پر شور دارند و از مرزهای های ایران اسلامی در برابر تجاوز دشمنان دفاع می کنند و حافظ خون شهدا هستند.

رستم پور حضور جوانان در صحنه های انقلاب را نشانه اقتدار نظام عنوان کرد و گفت: تمام برکات و امکانات ما از برکت انقلاب و از خود گذشتگی شهدا، ایثارگران و جانبازان است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در زمینه خودباوری، تکیه به مردم و تکیه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب یک جریان نو ایجاد کرد و مردم با گذشت ۴۳ سال همچنان در عرصه های مختلف به آن وفادار هستند.

رژه خودرویی در بانه با حضور اقشار مختلف مردم مرزدار، نیروهای نظامی و انتظامی از میدان آزادی شروع شد و تا میدان های شهید سلیمانی، ۱۵ خرداد، میدان ساعت، میدان فرمانداری و میدان انقلاب این شهر ادامه داشت.

مردم مرزدار بانه نیز برای حمایت از انقلاب اسلامی و همچنین تماشای رژه خودرویی در میدان حاج قاسم سلیمانی گردهم آمده بودند.

شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر در ۲۷۰ کیلومتری سنندج مرکز استان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اولین تصاویر از حمله پهپادی نیروهای امنیتی به خودرو تروریست‌ها