فرماندار : 58 پروژه عمرانی در کنگان بهره برداری و اجرایی شد


فرماندار : 58 پروژه عمرانی در کنگان بهره برداری و اجرایی شد

بوشهر- ایرنا- فرماندار کنگان استان بوشهر گفت: رهاورد چهل و سومین دهه فجر انقلاب اسلامی برای این شهرستان افتتاح و اجرای 58 پروژه عمرانی با 193 میلیارد تومان است.

به گزارش ایرنا، احمد غریبی روز جمعه در جمع نمازگزاران کنگانی افزود: از این شمار ۴۱ پروژه با اعتبار بیش از ۱۲۶ میلیارد تومان افتتاح و ۱۷ پروژه عمرانی با اعتبار ۶۷ میلیارد تومان نیز اجرا شد.

وی بیان کرد: این پروژه‌ها در حوزه‌های عمران شهری و روستایی، گردشگری، آموزش و پرورش، منابع طبیعی و آبخیزداری، انرژی، ارتباطات و زیرساختی است.

غریبی با اشاره به سفر استاندار و معاون امور عمرانی استاندار بوشهر به کنگان و افتتاح چندین پروژه و بازدید از برخی پروژه ها گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و همراهی نماینده مردم کنگان، دیر، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی و موافقت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر پنج میلیارد تومان برای ادامه پروژه روگذر کنگان (چشمه بی بی حبش) اختصاص یافت.

وی در ادامه با تبریک یوم الله ۲۲ بهمن و تشکر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی خودرویی گفت: مردم قدرشناس و وفادار ایران اسلامی از جمله کنگان، خالق ۲۲ بهمن تماشایی شدند.

غریبی اظهار کرد: دهه فجر و ۲۲ بهمن، فجر رهایی و الگوی ملت های مظلوم و مستضعفان عالم است.

وی بیان کرد: ۲۲ بهمن جشن بزرگ ملی و تجلی حق گویی و حق جویی ملت انقلابی و شهید پرور ایران اسلامی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان