شغل اول و جالب بازیگران معروف ترکیه ای!


شغل اول و جالب بازیگران معروف ترکیه ای!

براتون جالبه بدونید بازیگران معروف ترکیه ای قبل از معروف شدن چه شغلی داشتند حتما این مطلب رو بخونید

شغل بازیگران ترک قبل از مشهور شدن

شغل اول و جالب بازیگران معروف ترکیه ای!

مورات اونالمیش (به انگلیسی: Murat Ünalmış) متولد ۲۳ آوریل ۱۹۸۱ در قیصریه هنرپیشه اهل ترکیه است .او از طریق خواننده مشهور ماهسون کیرمیزیگل به دنیای سینما وارد شد و در سال ۲۰۱۱ با هم بازی اش در سریال شمیم عشق بیرجه آکالای ازدواج کردند و در سال ۲۰۱۲ بدلیل نداشتن تفاهم طلاق گرفتند.وی از ۱۳ سالگی رشته بسکتبال را به صورت حرفه ای دنبال کرد و از سال ۲۰۰۹ نیز شروع به یادگیری کلارنت از یوتیوب کرد.

بورجو بریجیک یتکین (زاده ۴ مه ۱۹۸۹) بازیگر اهل کشور ترکیه است. وی فارغ‌التحصیل رشته باستان‌شناسی از دانشگاه اژه است و از سال ۲۰۱۶ با امره یتکین ازدواج نموده‌است.

شغل اول و جالب بازیگران معروف ترکیه ای!

کیوانچ تاتلیتوغ (به ترکی استانبولی: Kıvanç Tatlıtuğ) (زاده ۲۷اکتبر ۱۹۸۳) یک هنرپیشه و مدل اهل ترکیه است. کیوانچ در زبان ترکی به معنی افتخار، غرور است و تاتلیتوغ از دو بخش «تاتلی» به معنی شیرین و «توغ» (نوعی نشان قدیمی ملی) تشکیل شده‌است.

مورات ییلدیریم (ترکی استانبولی: Murat Yıldırım‎؛ زاده ۱۳ آوریل ۱۹۷۹) هنرپیشه و مجری اهل ترکیه است

شغل اول و جالب بازیگران معروف ترکیه ای!

چاعاتای اولوسوی (به ترکی استانبولی: Çağatay Ulusoy) بازیگر و مدل ترک متولد ۲۳ سپتامبر ۱۹۹۰ ‏(۳۱ سال) در ترکیه است. اولوسوی حرفه بازیگری را با بازی در مجموعه تلویزیونی فریحا (۲۰۱۲–۲۰۱۱) شروع کرد. سپس در نقش اصلی مجموعه تلویزیونی جزر و مد (۲۰۱۵–۲۰۱۳) که اقتباسی از سریال آمریکایی او. سی است به ایفای نقش پرداخت. معروف‌ترین بازی او در نقش یامان کوپر در سریال جزر و مد است. او در سال ۲۰۱۵ به عنوان بهترین بازیگر مرد سال ترکیه برای سریال جزر و مد انتخاب شد. همچنین او در سال ۲۰۱۰ به عنوان بهترین مدل ترکیه انتخاب شد. از دیگر سریال های او میتوان به نفوذی ، یشیلچام ، محافظ اشاره کرد

کادیر دوغولو (به ترکی Kadir Doğulu ) با نام کامل عبدالکادیر دوغولو متولد ۱۹ آوریل ۱۹۸۲ در شهر مرسین ترکیه است.

شغل اول و جالب بازیگران معروف ترکیه ای!

افرا ساراچ‌اوغلو (به ترکی استانبولی: Afra Saraçoğlu) (زادهٔ ۲ دسامبر ۱۹۹۷) بازیگر ترک است.ساراچ‌اوغلو در نخستین فیلمی که شروع به بازیگری کرد ازجان دنیز هم وجود داشت که سبب موفقیت این بازیگر شد. او در سریال بچه بد همبازی با تولگا ساریتاش شد و در آن فیلم به عنوان نقش اصلی بازی کرد. ساراچ‌اوغلو در سریال فضیلت خانم و دخترانش که در شبکه استار تی‌وی پخش شد در نقش اِجِه بازی خود را شروع کرد و در سریال محبوبیت زیادی در بین تماشاگران پیدا کرد و به عنوان دختر فضلیت خانم در این سریال بازی کرد.

ابراهیم چلیک‌کول (ترکی استانبولی: İbrahim Çelikkol‎؛ زادهٔ ۱۴ فوریهٔ ۱۹۸۲) هنرپیشه، مدل، و بازیکن بسکتبال اهل ترکیه است.

شغل اول و جالب بازیگران معروف ترکیه ای!

دمت اوزدمیر (متولد ۲۶ فوریه ۱۹۹۲) بازیگر و رقصنده و مدل کشور ترکیه می‌باشد. (به ترکی استانبولی:(Demet ozdemir) او در سال ۲۰۱۹ به عنوان بهترین مدل زن و بازیگر ترکیه انتخاب شد

شغل اول و جالب بازیگران معروف ترکیه ای!

ایتاچ شاشماز (به لاتین Aytac Sasmaz) بازیگر ۲۴ ساله و خوش چهره ترک است. ایتاچ شاشماز اخیرا در سریال اکشن و پرطرفدار ترک به شهرت زیادی دست پیدا کرده است

آسلیهان گونر (ترکی استانبولی: Aslıhan Güner‎؛ زاده ۱۷ دسامبر ۱۹۸۷) هنرپیشه اهل ترکیه است. عمده سر شناسی وی به دلیل بازیگری در نقش ییلدیز کادی‌اوغلو/ ییلدیز ملا اوغلو در سریال ستاره شمالی باشد.همچنین همسر وی اسماعیل دمیرجی بازیگر مرد ترکی است.

شغل اول و جالب بازیگران معروف ترکیه ای!

جان یامان (به ترکی استانبولی: Can Yaman) زاده ۸ نوامبر ۱۹۸۹ در استانبول، بازیگر، مدل و وکیل اهل کشور ترکیه است. او در سال ۲۰۱۹ به عنوان بهترین مدل مرد و بازیگر ترکیه انتخاب شد

فرح زینب عبدالله (به ترکی استانبولی: Farah Zeynep Abdullah) (متولد ۱۷ اوت سال ۱۹۸۹ در استانبول) بازیگر اهل ترکیه است.

شغل اول و جالب بازیگران معروف ترکیه ای!

کِرَم بورسین (ترکی استانبولی: Kerem Bürsin‎؛ زادهٔ ۴ ژوئن ۱۹۸۷) بازیگر اهل ترکیه است.با هانده ارچل در رابطه عاشقانه هست.

ابرو شاهین (به ترکی استانبولی: Ebru Şahin، زاده ۱۸ می ۱۹۹۴ استانبول) بازیگر اهل ترکیه است

شغل اول و جالب بازیگران معروف ترکیه ای!


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری