معرفی شخصیت سردار سلیمانی به جهانیان از رسالت های هلال احمر است


معرفی شخصیت سردار سلیمانی به جهانیان از رسالت های هلال احمر است

قزوین – ایرنا – مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: یکی از رسالت های ما این است که شخصیت واقعی شهید حاج قاسم سلیمانی را که یک فرد بشردوست، صلح طلب و انسان دوست می‌باشد به جهانیان معرفی کنیم.

به گزارش ایرنا، حسن آصفی روز یکشنبه در آیین افتتاحیه و رونمایی از پوستر دومین یادواره ملی و بین المللی "رفیق خوشبخت ما" در هلال احمر استان قزوین، افزود: امروز بحث معرفی و شناساندن شخصیت حاج قاسم مطرح است چون دشمنان تلاش می کنند با تحریف واقعیات در جنگ رسانه ای از وی چهره ای جعلی به عنوان جنگ طلب معرفی کنند.

آصفی افزود: رسالت نیروهای بشردوست جمعیت هلال احمر است که چهره واقعی این شهید والامقام را به جهانیان معرفی کنند که قطعا می توانند با استفاده از ظرفیت های خود در این زمینه موفق عمل کنند.

وی با اشاره به میزبانی قزوین از دومین یادواره ملی و بین المللی "رفیق خوشبخت ما" اضافه کرد: این رخداد را به فال نیک می گیریم و تقارن آنرا با دبیرخانگی قزوین از سفیران بشردوستی در مجامع جهانی و صلیب سرخ و هلال احمر را باید به فال نیک بگیریم.

آصفی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: اگر قرار است کشوری از بشردوستی و صلح حرف بزند ایران است چون عقبه ملی، شرعی و تقیدات دینی در این زمینه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: ما با توجه به عقبه خود در بحث بشردوستی، صلح و انسان دوستی مدعی هستیم این فرهنگ را از پیشینیان خود به ارث برده ایم و اگر لازم باشد آن را در جهان اثبات کنیم این کار، رسالت نیروهای هلال احمر است.

وی اضافه کرد: با توجه به پیشینیه خوب این یادواره در سال گذشته، انتظار داریم امسال که دبیرخانه آن در استان است با توجه به بافت فرهنگی قزوین اتفاق خوبی در این حوزه رقم بخورد.

آصفی گفت: این یادواره طرح چهل چراغ را نیز در دل خود دارد که در قالب آن هر فردی نیت می کند چهل کار خیر را به نیت شهید سلیمانی ثبت کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود:همچنین در یادواره رفیق خوشبخت ما نیز هر کس در حوزه فعالیت و علاقه خود با تهیه محتوا از قبیل شعر، کلیپ و دلنوشته برای سردار اقدام می کند.

وی افزود: قطعا اگر بخواهیم کار فرهنگی در جامعه انجام دهیم موثرترین آن ایجاد الگو برای جوانان است که امروز یکی از شاخص ترین این الگوها شهید حاج قاسم سلیمانی است.

آصفی همچنین گفت: با توجه به رسالت جمعیت باید از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های آن در این زمینه استفاده کنیم و با کمک همه جوانان بتوانیم آثار خوب و فاخری را برای معرفی و آشکار کردن شخصیت واقعی حاج قاسم در مجامع بین المللی تولید و عرضه نماییم.

وی افزود: حتما در این زمینه موفق خواهیم شد چون این حرکت به نام این شهید والامقام است و از مواهب الهی نیز برخوردار خواهیم شد و اتفاق بهتری نسبت به سال اول برگزاری این یادواره، رقم خواهد خورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا