رسمی ؛ ترکیب نساجی و پرسپولیس اعلام شد


رسمی ؛ ترکیب نساجی و پرسپولیس اعلام شد

پرسپولیس بعد از ناکامی در سوپرکاپ اکنون در شروع دوباره لیگ چشم به امتیازات جدال با نساجی مازندران دوخته است. نوشته رسمی ؛ ترکیب نساجی و پرسپولیس اعلام شد...

رسمی ؛ ترکیب نساجی و پرسپولیس اعلام شد

اعلام ترکیب 11 نفره دو تیم نساجی و پرسپولیس
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 بهمن 1400 | 16:19
رسمی ؛ ترکیب نساجی و پرسپولیس اعلام شد

پرسپولیس بعد از ناکامی در سوپرکاپ اکنون در شروع دوباره لیگ چشم به امتیازات جدال با نساجی مازندران دوخته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس بعد از ناکامی در سوپرکاپ اکنون در شروع دوباره لیگ چشم به امتیازات جدال با نساجی مازندران دوخته است.

به گزارش پارس فوتبال، هواداران سرمست پرسپولیس بابت بازگشت رامین رضاییان، اکنون امیدوارند روز آنها با برد مقابل نساجی و تداوم حضور این تیم در کورس مدعیان کامل شود.

در این بازی یحیی گل‌محمدی سیامک نعمتی، امید عالیشاه، مهدی ترابی و عیسی آل کثیر را در اختیار نخواهد داشت و امیدوار است دومین حضور تیمش در مشهد اینبار با کسب برد همراه باشد. آخرین حضور سرخپوشان در مشهد با تساوی ناامیدکننده مقابل پدیده قعرنشین و البته مصدومیت عیسی آل‌کثیر با تلخی بزرگی همراه بود.

در این دیدار هم حامد لک که اکنون احمد گوهری را به عنوان رقیب جدی خود می‌بیند درون دروازه سرخ‌ها حاضر خواهد شد و باید دید مقابل حمله وران نساجی قادر به حفظ دروازه‌اش خواهد بود یا خیر.

یحیی برای خط دفاعی تیمش ترکیب سه نفره فرشاد فرجی در راس، علی نعمتی در سمت چپ و هنانوف در سمت راست را در نظر گرفته و جلوی از آنها سعید آقایی در سمت چپ و صفروف در سمت راست حاضر خواهند شد.

در خط میانی با بازگشت میلاد سرلک با عبور از مصدومیتی که دیدار تیم ملی مقابل عراق و همچنین سوپرکاپ با پرسپولیس را از دست داده بود، او اکنون در کنار کمال کامیابی‌نیا قرار خواهد گرفت. دو هافبک ملی‌پوش پرسپولیس که نقش پررنگی در نتیجه احتمالی این بازی با توجه به قدرت فیزیکی و دوندگی حریف خواهند داشت.

وحید امیری و احسان پهلوان دیگر هافبک‌های پرسپولیس در این بازی خواهند بود. پهلوان که سوپرکاپ را به دلیل ابتلا به کرونا از دست داده بود، در بازگشت به خط میانی و ترکیب اصلی، وظیفه اصلی بازیسازی سرخپوشان را در غیاب مهدی ترابی و البته امید عالیشاه به دوش خواهد داشت.

مهدی عبدی در سیستم مدنظر یحیی تک مهاجم سرخپوشان خواهد بود. بازیکنی که یکی از فرصت های ایده‌آل این تیم را برابر فولاد در سوپرکاپ از دست داده و برای جبران آن چشم به دروازه علیرضا حقیقی و جشن گل در این بازی دوخته است.

ترکیب نساجی:

علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی‌بیگی، امیرمهدی جانملکی، رضا جعفری، ایوب کلانتری، کریم اسلامی، حامد شیری، مرتضی منصوری، مهرداد عبدی، مسعود شجاعی و اکبر صادقی

ترکیب پرسپولیس:

حامد لک ، فرشاد فرجی ، علی نعمتی ، وحدت هنانوف ، منوچهر صفروف ، سعید آقایی ، کمال کامیابی‌نیا ، میلاد سرلک ، احسان پهلوان ، وحید امیری ، مهدی عبدی

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه شنبه 8 اردیبهشت 1403