پیکاپ فوتون تونلند جدید با پیشرانه برقی معرفی شد


پیکاپ فوتون تونلند جدید با پیشرانه برقی معرفی شد

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) پیکاپ فوتون تونلند جدید با پیشرانه برقی معرفی شد. این پیکاپ الکتریکی چینی از برد 536 کیلومتری بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات این خودرو چینی آشنا می‌شویم. ایران خودرو دیزل مدتی است که پیکاپ فوتون تونلند را به بازار ایران عرضه می‌کند؛‌ خودرویی که باید آن را به عنوان یکی از اولین پیکاپ‌های چینی... نوشته پیکاپ...

پیکاپ فوتون تونلند جدید با پیشرانه برقی معرفی شد. این پیکاپ الکتریکی چینی از برد 536 کیلومتری بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات این خودرو چینی آشنا می‌شویم.

ایران خودرو دیزل مدتی است که پیکاپ فوتون تونلند را به بازار ایران عرضه می‌کند؛‌ خودرویی که باید آن را به عنوان یکی از اولین پیکاپ‌های چینی دانست که توانست به بازار ایران راه پیدا کند و طی سال‌های اخیر موفق شد آمار فروش مناسبی را به ثبت برساند. در حالی که به تازگی شرکت فوتون از مدل برقی تونلند پرده برداشت، اما در حال حاضر نسل قدیمی فوتون در بازار ایران به فروش می‌رسد و مشخص نیست ایران خودرو دیزل چه زمانی نسل جدید آن را به بازار ایران عرضه خواهد کرد.

مشخصات نسخه برقی پیکاپ فوتون تونلند

پیکاپ فوتون تونلند جدید با پیشرانه برقی معرفی شدپیکاپ فوتون تونلند جدید با پیشرانه برقی معرفی شد

شرکت چینی فوتون نسخه برقی پیکاپ تونلند را بر پایه مدل درون‌سوز آن تولید کرده و مدعی است می‌تواند با یک بار شارژ کامل حدود 536 کیلومتر را بپیماید. این خودرو از لحاظ ظاهری کاملا به مدل درون‌سوز خود شباهت داشته و به همین دلیل طراحان به کمک نوار آبی رنگ آن را نسبت به قبل متمایز کردند.

پیکاپ فوتون تونلند جدید با پیشرانه برقی معرفی شدپیکاپ فوتون تونلند جدید با پیشرانه برقی معرفی شد

تونلند برقی از امکاناتی چون کنترل صوتی، رادار عقب، پارک الکترونیکی، ورود بدون کلید، دوربین عقب، 3 حالت رانندگی و کروز کنترل بهره می‌برد. تونلند در نسخه الکتریکی به یک پیشرانه با قدرت 174 اسب بخار و گشتاور 330 نیوتن‌متر مجهز شده است. طبق خبرهای منتشر شده فوتون قصد دارد این پیکاپ برقی را با قیمت 328 هزار و 800 یوان به فروش برساند.

منبعchinapev

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا