نخستین المپیاد ورزشی فجر پیام نور رفسنجان آغاز به کار کرد


نخستین المپیاد ورزشی فجر پیام نور رفسنجان آغاز به کار کرد

نخستین المپیاد ورزشی فجر دانشگاه پیام نور رفسنجان با حضور شرکت کننده گان دختر و پسر از دانشگاه ها و موسسات آموزشی و ورزشی شهرستان رفسنجان کار خود را آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، رئیس دانشگاه پیام نور رفسنجان در مراسم افتتاحیه نخستین المپیاد ورزشی فجر ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و خیر مقدم به مسولین حاضر در مراسم گفت: المپیاد ورزشی فجر یک فرصت مناسب برای معرفی استعدادها، پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بالای شهر رفسنجان است و باید از مسئولان شهرستان که با تعاملات مناسب و سازنده ما را در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این المپیاد یاری کرد قدردانی کنیم.

دکتر احسان مهرابی گوهری بیان کرد نخستین المپیاد ورزشی فجر دانشگاه پیام نور رفسنجان با حضور شرکت کننده گان دختر و پسر از دانشگاه ها و موسسات آموزشی و ورزشی شهرستان رفسنجان در 5رشته ورزشی از بیست و چهارم بهمن ماه به میزبانی دانشگاه در حال برگزاری است.

دکتر مهرابی در ادامه با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور رفسنجان از زیرساخت‌های لازم در حوزه ورزش دانشجویی برخوردار است، افزود : دانشگاه پیام نور رفسنجان به عنوان یکی از مراکز شاخص پیام نور کشور با بهره مندی از ظرفیت 1500دانشجو و برخورداری از نیروهای توانمند در حوزه دانشجویی و فرهنگی در طول 3 سال گذشته در زمینه برگزاری رویدادهای مختلف در حوزه های فرهنگی ، ورزشی و دانشجویی کارنامه درخشانی داشته و مفتخر به کسب عناوین برتر در این رویدادها شده است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری رویدادهای علمی - فرهنگی و ورزشی در دانشگاه زمینه ایجاد فضای رشد را فراهم‌ می سازد، افزود: از برگزاری این رویدادها در دانشگاه استقبال کرده و در تلاش هستیم مکان مناسب و متمرکزی برای برگزاری المپیادهای ورزشی در رفسنجان تدارک ببینیم.

رئیس ستاد اجرایی نخستین المپیاد ورزشی فجر با اشاره به اقدامات این ستاد، گفت: ستاد اجرایی این المپیاد متشکل از 6 کمیته پزشکی، فنی، مالی و پشتیبانی، روابط عمومی، فرهنگی، حراست است که از مدتها قبل برنامه ریزی‌های لازم را جهت برگزاری هرچه بهتر این المپیاد آغاز کرده‌اند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این المپیاد گفت: هدف از برگزاری این المپیاد استعداد یابی، ایجاد روحیه نشاط و شادابی بین دانشجویان و جوانان و فراهم کردن فضایی برای پرداختن دانشجویان به امور ورزشی و فرهنگی در کنار فعالیت‌های علمی و پژوهشی است.

رییس دانشگاه پیام نور رفسنجان در پایان خاطرنشان کرد: دانشجویان به عنوان مخاطبین اصلی این المپیاد باید در کنار عمل به رسالت علمی خود در پرورش جسم و روح خود نیز تلاش کنند و محیط دانشگاه به محیطی شاداب و پویا برای دانشجویان تبدیل شود.

به گزارش ایسنا، نخستین المپیاد دانشجویی فجر در 5 رشته شامل تنیس روی میز، والیبال، بسکتبال، فوتسال و دارت در حال برگزاری است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج