دانلود قسمت چهارم (آخر) فصل سوم سریال جوکر حجم رایگان


دانلود قسمت چهارم (آخر) فصل سوم سریال جوکر حجم رایگان

قسمت چهارم از فصل سوم سریال یا برنامه رئالیتی شو جوکر آماده دانلود است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام زردفیلم، سریال جوکر فصل 3 سوم قسمت 4 چهارم از بازیگرانی همچون حمید لولایی، رضا شفیعی جم، امیرغفارمنش، میرطاهرمظلومی، سیاوش چراغی پور، بابک نهرین، علی استادی، سروش جمشیدی با اجرای سیامک انصاری مهمانان این قسمت از این برنامه هستند. شما می‌توانید هم اکنون سریال های بیشتر مانند جیران و نیسان آبی را از زردفیلم سایت دانلود فیلم، دانلود کنید.

ژانر: کمدی

تهیه کننده: امیرحسین بزرگ زادگان و محسن نجفی

کارگردان: حامد میرفتاحی

محصول ایران - 1400

خلاصه داستان قسمت چهارم پایانی از فصل سوم جوکر

در این قسمت نتیجه ی نهایی مشخض می شود و برنده ی این فصل نیز مشخص می شود. یک برنامه باحال کمدی که یک دورهمی از افراد خوش انرژی است. او در این گفت ‌و گو می‌گوید با این که در این مسابقه «خود شرکت‌کننده‌ها نباید بخندند»، ولی مردم به آن حسابی خواهند خندید.

دانلود قسمت چهارم (پایانی) از فصل چهارم

************************

برای دانلود قسمت چهارم سریال جوکر قسمت 4 از فصل سوم روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

دانلود سریال جوکر

برای دانلود بر روی لینک بالا کلیک کنید

************************

دانلود قسمت چهارم (آخر) فصل سوم سریال جوکر حجم رایگان

درباره سریال جوکر

یک برنامه باحال کمدی که یک دورهمی از افراد خوش انرژی است. او در این گفت ‌و گو می‌گوید با این که در این مسابقه «خود شرکت‌کننده‌ها نباید بخندند»، ولی مردم به آن حسابی خواهند خندید. ‌بیژن از رقبایی می‌گوید که ترجیح می‌ دهد با آن‌ها هم گروه نشود، چون نمی‌تواند در برابر امیر نوری، علی لک‌پوریان و حامد ‌آهنگی خنده‌اش را کنترل کند. . بیژن بنفشه‌خواه می‌گوید که قدرت نخندیدنش زیاد است، ولی نخندیدن در جوکر خیلی سخت است و پیش‌بینی می‌کند که اگر ‌خیلی مقاومت کند هم، به عنوان نفر دوم حتما کارت زرد خواهد گرفت. یک مهمانی هیجان‌انگیز به میزبانی سیامک انصاری و با حضور هشت بازیگر محبوب عرصه کمدی‌ست که بر سر ‌خنداندن و ‌نخندیدن رقابت ‌می‌کنند.

سریال جوکر چند قسمت است؟

هر فصل 4 قسمت است و هر قسمت یک ساعت. در هر فصل هشت بازیکن رقابت می‌کنند. در فصل دوم این نمایش حمید لولایی، رضا شفیعی جم، امیرغفارمنش، میرطاهرمظلومی، سیاوش چراغی پور، بابک نهرین، علی استادی، سروش جمشیدی کمر همت به خنداندن یکدیگر بسته‌اند.

بازیگران فصل چهارم یا بعدی چه کسانی هستند

طبق گزارشاتی که از زردفیلم به ما رسیده مهمانان فصل چهارم بی نظیر هستند، شاید علت این ترکیب از بازیگران خوب به خاطر کمتر شدن محبوبیت این سریال در فصل سوم باشد. همانطور که انتظار می‌رفت با درخواست بسیاری از کاربران مبنی بر دعوت کردن مهران غفوریان و حامد آهنگی او را مجاب کرد تا از این ترکیب نمونه در فصل چهارم استفاده کند.

بازیگران فصل چهارم: حامد آهنگی، پوریا پورسرخ، یوسف صیادی، مهران غفوریان، مهران رجبی، یوسف تیموری، محمدرضا علیمردانی.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)