حضور مشکوک بنزما در نشست؛ حربه کارلتو؟/ حضور مشکوک بنزما در نشست؛ حربه کارلتو؟


حضور مشکوک بنزما در نشست؛ حربه کارلتو؟/ حضور مشکوک بنزما در نشست؛ حربه کارلتو؟

کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید به‌همراه کارلو آنچلوتی امشب در کنفرانس خبری پیش از دیدار با پاری سن ژرمن شرکت خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آمار رئال مادرید در روزهای غیبت کریم بنزما در هفته های اخیر اصلا قابل قبول نبوده و این تیم در چهار مسابقه تنها موفق به زدن سه گل شده است. آسیب دیدگی بدموقع این ستاره فرانسوی شانس حضور او در دیدار حساس فردا شب مقابل پاری سن ژرمن را کاهش داده و علی‌رغم قرار گرفتن نام کریم بنزما در لیست 25 نفره، هنوز مشخص نیست کارلو آنچلوتی در مورد او دست به ریسک کردن خواهد زد یا خیر.

حضور مشکوک بنزما در نشست؛ حربه کارلتو؟/ حضور مشکوک بنزما در نشست؛ حربه کارلتو؟


اما جالب اینجاست این بازیکن امشب در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پاری سن ژرمن در کنار کارلو آنچلوتی حضور خواهد داشت. معمولا و بر اساس عرف بازیکنانی در کنفرانس خبری شرکت می کنند که در ترکیب ثابت تیم قرار دارند. البته ممکن است این حربه ای از سوی رئال مادرید و کارلتو برای مبهم نگه داشتن ترکیب اصلی برای دیدار فردا شب باشد و این موضوع قطعا تا فردا شب و اعلام ترکیب دو تیم روشن نخواهند شد.


برخی منابع در روزهای اخیر مدعی شدند در صورت غیبت کریم بنزما در این دیدار، رهبری خط حمله رئال مادرید به گرت بیل واگذار خواهد شد. ستاره ولزی این هفته در بازی رئال مقابل ویارئال نیز در ترکیب ثابت قرار داشت و البته یکی دو فرصت خوب نیز از دست داد. به هر حال غیبت کریم بنزما در حساس ترین دیدار فصل در ترکیب رئال مادرید شرایط را برای آنها در مسابقه دشوار برابر پاری سن ژرمن پرستاره دشوار خواهد ساخت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !