افتتاح یک دبیرستان دخترانه در حاشیه شهر مشهد با حضور وزیر آموزش و پرورش


افتتاح یک دبیرستان دخترانه در حاشیه شهر مشهد با حضور وزیر آموزش و پرورش

باحضور یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش، دبیرستان دخترانه زنده‌یاد دکتر محمدتقی صراف در حاشیه شهر مشهد به بهره‌برداری رسید.

شامگاه امروز، ۲۵ بهمن ماه، یوسف نوری ضمن تبریک ولادت حضرت علی(ع) و ابراز امیدواری برای تداوم امور خیریه در خراسان رضوی اظهار کرد: در ایام دهه فجر امسال ۱۳ هزار و ۴۵۰ کلاس افتتاح شد که ۵۱ درصد از این کلاس‌ها مشارکتی و توسط خیرین ساخته شده است. این موضوع نشان می‌دهد مردم برای نظام تعلیم و تربیت و آینده‌سازان این مملکت اهمیت قائلند.

وی افزود: شعار دولت مردمی بودن است. بر همین اساس تلاش می‌کنیم بسترهای مناسبی برای مناطق حاشیه شهر فراهم کنیم. در حال حاضر زیرساخت‌های خوبی در حوزه راه، برق، جاده و امکانات شهری برای این مناطق فراهم شده و دنبال این هستیم که مدارس خوبی نیز برای مردم این مناطق بسازیم.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: امیدواریم این مدارس، مدارسی باشد که از آن رئیس‌جمهورها و کارآفرینان بیرون آیند؛ کسانی که بتوانند در تولید جامعه کمک کنند، به‌گونه‌ای که با کمک آنان بتوانیم بیکاری را از جامعه ریشه‌کن کنیم.

نوری اضافه کرد: این مدرسه دارای ۱۳۰۰ مترمربع زیر بنا و ۹ کلاس درس است که با صرف اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال با مشارکت خانواده خیر نیک‌اندیش زنده‌یاد دکتر محمدتقی صراف و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی در منطقه اسماعیل‌آباد مشهد احداث شد.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این سگ هر روز سوار مترو میشد/ شخصی او را دنبال کرد، و متوجه موضوع دردناکی شد و به پلیس ...