پدر شهید والامقام ناصر اژدر به فرزند شهیدش پیوست


پدر شهید والامقام  ناصر اژدر  به فرزند شهیدش پیوست

مرحوم کربلایی حسنقلی اژدر پدر شهید والامقام ناصر اژدر از شهدای گران‌قدر بخش چاروسا به علت بیماری و کهولت سن در 86 سالگی در بیمارستان امام خمینی (ره)دهدشت دار فانی را وداع گفته و به فرزند شهیدش پیوست.

کربلایی حسنقلی اژدر پدر شهید ناصر اژدر از شهدای هشت سال دفاع مقدس است که در سال ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه به شهادت رسید و در گلزار شهدا شهر قلعه رئیسی آرامیده شد.

مراسم تشییع مرحوم کربلایی حسنقلی اژدر پدر شهید والامقام ناصر اژدر فردا ساعت ۱۳ از دهدشت به سمت قبرستان شهر قلعه رئیسی برگزار می گردد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی درگذشت پدر شهید والامقام ناصر اژدر را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا متن پیام تسلیت علی احمدزاده به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

درگذشت جانکاه مرحوم کربلایی حسنقلی اژدر پدر گرانقدر شهید ارجمند« ناصر اژدر» از ستارگان درخشان هشت سال دفاع مقدس موجب تأثر و تالم فراوان شد.

رجاء واثق دارم نام پدر مومن، انقلابی و ولایی که با نام و حماسه‌آفرینی سترگ فرزند برومند و فداکارشان عجین شده است، در حافظه تاریخی میهن اسلامی و استان کهگیلویه و بویر احمد ماندگار و اهتمام مردم این دیار غیور پرور را به تربیت انسان‌های مجاهد و آماده ایثار و جانفشانی در عرصه‌های دفاع از استقلال، تمامیت ارضی، امنیت ملی و آرمان‌های متعالی و عزت آفرین اسلام ناب محمدی (ص) و ایران عزیز را یادآور و وجه همت آنان قرار خواهد داد.

این مصیبت را به بیت معظم شهید اژدر و آحاد ارادتمندان به خانواده های مکرم شهدا تسلیت عرض کرده و از درگاه حضرت کبریایی برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و همجواری با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و فرزند شهیدش و برای داغدیدگان و سوگواران مکرم صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ لحظه واژگونی خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز