انتصابات مدیریتی بر مبنای شعارهای دولت سیزدهم شکل می گیرد


انتصابات مدیریتی بر مبنای شعارهای دولت سیزدهم شکل می گیرد

ایلام - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه اجرای عدالت، مبارزه به فقره و نابرابری های اجتماعی و توانمندی‌ سازی مردم مهم ترین هدف دولت سیزدهم است، گفت: انتصابات مدیریتی دولت نیز در این راستا شکل می گیرد.

به گزارش ایرنا، سید محمدرضا حسینی روز چهارشنبه در نشست تکریم و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام اظهار داشت: مردم از دولت سیزدهم توقع و انتظاراتی دارند و ما باید به عنوان کارگزار پاسخگوی خواسته ها و توقعات مردم باشیم.

وی افزود: برای تغییر وضعیت در زندگی معیشتی مردم ناچار به تغییر مدیریتی در سطح استان ها هستیم و امیدواریم این تغییرات مدیریتی به نفع مردم باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: مبارزه با فقر و تبعیض و اجرای عدالت یک مفهوم الهی است که دولت سیزدهم برای تحقق این مفهوم همه تلاش خود را بکار خواهد گرفت.

حسینی تاکید کرد: اجرای عدالت از ابتدا بوده و تا ابد نظام اسلامی برای تحقق آن تلاش می کند چرا که مهم ترین هدف و مبنای نهضت انقلاب اسلامی اجرای عدالت بود.

وی یادآور شد: باید به عنوان کارگزاران دولت با نوع عملکرد مدیریتی خود مردم را به سمت خدا و حق و عدالت دعوت کنیم.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در دولت امام عصر (ع) سبک زندگی مدیران باید به شیوه مردم باشد و همه در آن دولت کریمه خدمتگذار مردم باشند.

حسینی تصریح کرد: برای این نظام اسلامی چندین هزار نفر به شهادت رسیدند و وظیفه ما در قبال شهدا خدمتگذاری به مردم، عمل به وعده ها و کار خالصانه کردن برای خداوند متعال است.

انتصابات براساس تحقق شعارهای دولت سیزدهم است

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تمامی انتصابات در راستای جامه عمل پوشاندن به شعارهای دولت سیزدهم بمنظور رضایتمندی مردم است.

حسینی تاکید کرد: تمامی کارگزاران نظام اسلامی باید خود را خدمتگذار مردم بداند و تمامی تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم بکار گیرند.

وی ادامه داد: مسوولیت در جمهوری اسلامی بسیار خطیر و تعیین کننده است و هرگونه کوتاهی و قصور در این راستا خشم و غضب الهی و نارضایتی مردم را در پی خواهد داشت.

وی خطاب به مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی گفت: سال آینده باید در تمامی شاخص ارتقا را شاهد باشیم چرا که انتظار تغییر وضعیت معیشتی مردم را داریم.

حسینی تاکید کرد: برای برقراری عدالت باید هزینه کنیم و باید برای مبارزه با فساد و تبعیض بصورت شبانه روز تلاش کنیم.

ایجاد اشتغال مهم ترین مشکل امروز کشور است

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ایجاد اشتغال در حال حاضر مهم ترین مشکل کشور به شمار می آید که این مشکل با کار جهادی شبانه روزی مدیران برطرف می شود.

حسینی بیان داشت: اگه مدیران بصورت جهادی برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند بطور قطع نتایج مثبت و رضایت بخشی حاصل می شود.

وی یادآورشد: تمامی مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ها باید الگویی جهادی برای سایر کارکنان دستگاه متبوع باشند و هدف آنان صرفا خدمت به مردم و حل مشکلات اقتصادی باشد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: نظام ما نظام مردمی و براساس نهضت و هدایت اسلامی است و باید محوریت تمامی امورات مدیران حل مشکلات اقتصادی و ایجاد اشتغال برای مردم باشد.


نرخ بیکاری ایلام سال آینده حداقل ۲۰ درصد باید کاهش یابد

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خطاب به نورالدین الیاسی مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی از وی خواست: با تلاش و کار جهادی نرخ بیکاری استان تا اواخر سال آینده باید حداقل ۲۰ درصد کاهش یابد.

وی افزود: اگر چنانچه نرخ بیکاری استان با وجود تمامی ظرفیت ها کاهش یابد، شاهد رفع بسیاری از مشکلات مردم خواهیم بود.

حسینی گفت: مردم ایلام شایسته خدمتگذاری هستند و دولت ها پس از انقلاب به ایلام توجه نکردند و با همت مدیران فردای این استان بهتر از امروز ایلام است.

به گزارش ایرنا، در پایان این آیین از زحمات و تلاش های شکراله شیرخانی تجلیل و نورالدین الیاسی به عنوان مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام منصوب شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)