سرپرست فرمانداری نیر: دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به اشتغال روستاییان دارد


سرپرست فرمانداری نیر: دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به اشتغال روستاییان دارد

اردبیل - ایرنا- سرپرست فرماندار ی نیر گفت: دولت سیزدهم  ضمن توجه به عمران و آبادی، نگاه و توجه ویژه‌ای به موضوع اشتغال در روستاها دارد.

سرپرست فرمانداری نیر: دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به اشتغال روستاییان داردشهرام محمدی پنجشنبه در آئین رحلت حضرت زینب(س) در روستای ویرثق از توابع بخش مرکزی شهرستان نیر افزود: علاوه بر اقدامات دولت در این زمینه از محل اعتبارات بنیادبرکت و دیگر منابع تسهیلات مناسبی برای اشتغال پایدار جوانان در روستا و جلوگیری از مهاجرت آنان در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر حضور مسئولان در بین مردم گفت: وظیفه مسئولان رفتن به بخش ها و روستاها و خدمت مردم رسیدن برای شنیدن دردها و مشکلات و تلاش برای رفع آنها است.

وی با اشاره به اینکه وظیفه مسئولان است که به درددل مردم گوش داده و در راستای رفع مشکلات مردم قدم بردارند بیان کرد: مردم حق دارند که در موضوعات مختلف مطالبه‌گر باشند و مدیران و مسئولان شهرستان و بخش هم وظیفه دارند پاسخگوی این مطالبات باشند.

حجت الاسلام و المسلمین میر عباس زاده دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل نیز در این آئین به بیان ابعاد شخصیتی حضرت زینب و مصائب آن بزرگ بانوی دو عالم و همچنین نقشه راه ترسیمی برای مومنان و مومنات پرداختند.
وی با اشاره نقش پررنگ حضرت زینب(س) در ماجرای کربلا، گفت: حضرت زینب جهاد تبیین را انجام و با افشاگری ظلم‌های یزید را آشکار کرد و نگذاشت کربلا تحریف شودسرپرست فرمانداری نیر: دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به اشتغال روستاییان دارد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اولین تصاویر از حمله پهپادی نیروهای امنیتی به خودرو تروریست‌ها