آپدیت MIUI 13 برای شیائومی می 10 و ردمی نوت 10 پرو منتشر شد


آپدیت MIUI 13 برای شیائومی می 10 و ردمی نوت 10 پرو منتشر شد

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) شرکت شیائومی به مرور در حال انتشار اندروید 12 و رابط کاربری MIUI 13 برای تعداد زیادی از گوشی‌های بالارده و میا‌ن‌رده‌اش است و حالا این آپدیت به ردمی نوت 10 پرو  و می 10 شیائومی رسیده است. به تازگی اطلاعاتی منتشر شد که نشان می‌داد شیائومی در حال انتشار نسخه پایدار MIUI 13 بر... نوشته آپدیت MIUI 13 برای شیائومی...

شرکت شیائومی به مرور در حال انتشار اندروید 12 و رابط کاربری MIUI 13 برای تعداد زیادی از گوشی‌های بالارده و میا‌ن‌رده‌اش است و حالا این آپدیت به ردمی نوت 10 پرو و می 10 شیائومی رسیده است.

به تازگی اطلاعاتی منتشر شد که نشان می‌داد شیائومی در حال انتشار نسخه پایدار MIUI 13 بر پایه اندروید 12 برای تعدادی از گوشی‌های سری می و ردمی است. نسخه پایدار MIUI 12 نه تنها مشکلات زیادی که در نسخه‌های بتا گزارش شده بود را از بین می‌برد، بلکه حالا این آپدیت برای کاربران بیشتری در دسترس است. حالا نوبت به ردمی نوت 10 پرو و می 10 شیائومی رسیده تا نسخه پایدار رابط کاربری MIUI نسخه 13 بر پایه اندروید 12 را دریافت کنند.

آپدیت اندروید 12 و MIUI 13 گوشی‌های ردمی نوت 10 پرو و می 10 شیائومی به مرور در حال انتشار برای کاربران است. احتمالا در روزها و هفته‌های آینده، در صورتی که این آپدیت مشکلی نداشته باشد و همه چیز طبق برنامه پیش برود اکثر کاربران ردمی نوت 10 پرو و می 10 می‌توانند از این آپدیت بهره ببرند.

اطلاعات منتشر شده درباره این بروزرسانی نشان می‌دهند با یکی از بهترین نسخه‌های رابط کاربری گوشی‌های شیائومی تا به امروز طرف هستیم. MIUI 13 از نظر روان بودن و استفاده بهینه از منابع، بهترین نسخه MIUI تا به امروز بوده است. این مورد در تست‌های مختلفی اثبات شده است.

ویژگی‌های آپدیت اندروید 12 و MIUI 13 ردمی نوت 10 پرو و می 10 شیائومی

با آپدیت جدید ردمی نوت 10 پرو و می 10 شیائومی، حالا این دو مدل می‌توانند در اجرای برنامه‌های شیائومی و برنامه‌های شخص ثالث بهتر از همیشه عمل کنند. این پایان ماجرا نیست و در نسخه 13 رابط کاربری MIUI شیائومی، انتقال اطلاعات میان گوشی‌ها و تبلت‌های Xiaomi آسان‌تر از همیشه شده است. همچنین با کپی کردن مطلبی در گوشی، می‌توانید در تبلت شیائومی خود نیز به آن دسترسی داشته باشید. البته این قابلیت هنوز برای بسیاری از کاربران در دسترس نیست و اعلام شده در آینده‌ای نزدیک، به گوشی و تبلت‌های کاربران اضافه خواهد شد.

آپدیت MIUI 13 برای شیائومی می 10 و ردمی نوت 10 پرو منتشر شدآپدیت MIUI 13 برای شیائومی می 10 و ردمی نوت 10 پرو منتشر شد

در زمینه امنیت هم نسخه جدید MIUI پیشرفت‌تر شده است. آپدیت MIUI 13 و اندروید 12 گوشی‌های ردمی نوت 10 پرو و می 10 شیائومی، می‌تواند خیال کاربران را از امنیت بالاتر گوشی‌هایشان راحت کند. حالا رابط کاربری گوشی‌های شیائومی می‌تواند کاربران را از برخی کلاه‌برداری‌های آنلاین و اینترنتی آگاه کند. همچنین حالت اینکوگنیتو نیز به گوشی‌های شیائومی می‌آید تا در زمان‌های خاص، کاربران با فعال کردن آن به امنیت بیشتری دسترسی داشته باشند. البته با فعال کردن این ویژگی برخی از قابلیت‌های گوشی به خوبی قبل عمل نمی‌کنند.

آپدیت MIUI 13 برای شیائومی می 10 و ردمی نوت 10 پرو منتشر شدآپدیت MIUI 13 برای شیائومی می 10 و ردمی نوت 10 پرو منتشر شد

در کنار این موارد، تغییرات کوچک و بزرگ دیگری مانند اضافه شدن فونت MiSans در آپدیت جدید گوشی‌های ردمی نوت 10 پرو و می 10 شیائومی وجود دارد که با نصب آپدیت می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. اگر هنوز بروزرسانی اندروید 12 و MIUI 13 برای گوشی شما منتشر نشده جای نگرانی نیست. تجربه نشان داده آپدیت‌های OTA به مرور برای تمام کاربران منتشر می‌شوند. پس ممکن است انتشار آپدیت برای تمام کاربران تا چندین هفته نیز طول بکشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره انتشار اندروید 12 و MIUI 13 برای گوشی‌های شیائومی، گجت نیوز را دنبال کنید.

منبع :giz china

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل