خروج عبدی و شاید کاپیتانی سیدجلال/ ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل گل‌گهر


خروج عبدی و شاید کاپیتانی سیدجلال/ ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل گل‌گهر

پرسپولیس با یکی دو تغییر نسبت به دیدار قبلی در مقابل گل گهر سیرجان به میدان خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس در حالی به مصاف گل‌گهر خواهد رفت که با کسب 5 پیروزی متوالی، شاگردان یحیی گل‌محمدی در فرمی مطلوب قرار دارند و امیدوار به شگفتی سازی فجرسپاسی و کسب سه امتیاز از تیم امیر قلعه‌نویی، پای به سیرجان گذاشته‌اند.

پرسپولیس اگرچه در بازیهای خود نتایج مثبتی گرفته اما یحیی گل‌محمدی برای این بازی هم در ترکیب خود تغییراتی را ایجاد کرده است. نکته مهم اینکه در دیدار با گل‌گهر سیرجان نیز سیامک نعمتی و امید عالیشاه به همراه عیسی آل‌کثیر در دسترس نخواهند بود.

* خط دروازه؛ جایگاه مستحکم لک
باوجود جذب احمد گوهری، لک همچنان در درون دروازه پرسپولیس حضور خواهد داشت و برای ثبت سومین کلین شیت در نیم فصل دوم پای به زمین می‌گذارد. در نیم فصل دوم او تنها یک گل در بازی با نساجی خورد و حالا امیدوار است که در اولین بازی پس از تمدید قرارداد، دروازه اش را بسته نگه دارد.

خروج عبدی و شاید کاپیتانی سیدجلال/ ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل گل‌گهر

* وحدت فیکس شد؛ زوج او کیست؟
وحدت حنانوف برای دومین بازی متوالی در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار دارد اما مشخص نیست که در کنار خود چه کسی را به عنوان زوج دفاعی خواهد داشت. علیرضا ابراهیمی دور از اندیشه‌های یحیی گل‌محمدی قرار دارد و احتمال خروج فرشاد فرجی از ترکیب نیز بالاست. در سمت راست خط دفاعی رامین رضاییان نقش آفرینی می‌کند و در سمت چپ سعید آقایی به میدان خواهد رفت.

* چهار ضلعی هجومی؛ بدون تغییر
عملکرد درخشان میلاد سرلک و کمال کامیابی‌نیا، خیال یحیی گل‌محمدی را از پست هافبک دفاعی راحت کرده است. پرسپولیس که در نیم فصل اول تغییرات زیادی در پست هافبک کناری داشت و برخی تصور می‌کردند که از همین مسئله آسیب پذیر شده، حالا به نظر در این پست به ثبات رسیده و احتمالا احسان پهلوان در سمت راست و مهدی ترابی در سمت چپ حضور خواهند داشت. احتمال دارد ترابی به پست مهاجم کاذب برود و امیری در این منطقه قرار بگیرد.

خروج عبدی و شاید کاپیتانی سیدجلال/ ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل گل‌گهر

* خط حمله با خروج مهدی عبدی
پرسپولیس در خط حمله یک تغییر خواهد داشت و حامد پاکدل پس از گلزنی در دو بازی متوالی به ترکیب اصلی می‌رسد. او در دیدار با نساجی روی یک فرصت طلبی موفق به گلزنی شد و در بازی با آلومینیوم نیز گل مهمی را به ثمر رساند تا حالا با انگیزه بالا پای به زمین بگذارد.

پرسپولیس برای این بازی روی نیمکت ذخیره منوچهر صفروف، مهدی شریفی، رضا اسدی، مهدی عبدی و... را خواهد داشت که یحیی می‌تواند از آنها بهره ببرد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:
حامد لک
سیدجلال حسینی
کمال کامیابی‌نیا
وحید امیری
مهدی ترابی
رامین رضاییان
میلاد سرلک
سعید آقایی
وحدت حنانوف
حامد پاکدل
احسان پهلوان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام