فرهنگ و نگاه به کار باید در لرستان تغییر کند


فرهنگ و نگاه به کار باید در لرستان تغییر کند

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: فرهنگ پشت میز نشینی و فرهنگ و نگاه به کار بایستی در استان تغییر کند.

علی جهانی روز سه‌شنبه در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد سلامی خرم‌آباد و مدیرکل بنیاد شهید استان با بیان اینکه می‌توان از ظرفیت دانشگاه آزاد و بنیاد شهید در راستای کمک به اشتغال جوانان استفاده کرد، اظهار داشت: دانشگاه‌های استان با توجه به ظرفیت استان که غالباً کشاورزی و دامپروری است با ایجاد رشته‌های تخصصی در این زمینه هم به شیوه تئوری و هم عملی و مهارت محوری در رفع چالش بیکاری که مردم ما از آن رنج می‌برند کمک کنند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه بایستی فرهنگ کار در جامعه به سمت‌وسوی کسب‌وکارهای کارآفرینی سوق داده شود، عنوان کرد: نگاه مردم به این اداره کل نگاه ویژه و خاص است که همه از ما اشتغال و کار را درخواست دارند و می‌طلبد که همه ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی تلاش کنند با کار شبانه‌روزی و صادقانه این معضلی که گریبان‌گیر همه خانواده‌ها در استان است رفع شود.

جهانی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد با پژوهش‌ها و کار علمی در خصوص دلایل بیکاری در استان تحققیات لازم را انجام دهد و با شناسایی نقطه‌ضعف‌ها و فرصت‌ها با مشارکت هم بتوانیم گام مثبتی درزمینهٔ اشتغال استان برداریم چرا که مردم فهمیده و ولایتمدار استان انتظار ویژه‌ای از دولت مردمی و انقلابی دارد و دیگر فرصت آزمون‌وخطا وجود ندارد.

ما مدیون خانواده معزز شهدا و ایثارگران هستیم

وی در ادامه شهدا و ایثارگران را نعمتی برای این انقلاب و نظام دانست و اظهار کرد: امنیت و آسایش ما مرهون دلاوری‌ها، ایثارگری‌ها و ازخودگذشتگی شهدا است که با نثار جان شیرین خود عزت و اقتدار را به کشور اسلامی ما هدیه دادند و همه ما باید قدردان و خدمتگزار خانواده‌های آنان باشیم.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان به فداکاری‌های مدافعین حرم به‌خصوص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: این عزیزان از خود گذشتند و نگذاشتند این کافران نزدیک مرزهای کشورمان شوند و امروز با اقتدار در مقابل همه دشمنان اسلام ایستاده‌ایم.

جهانی در پایان تصریح کرد: با همه توان در خدمت کمک به اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران هستیم و با همکاری و تعامل با همه دستگاه‌های اجرایی و استاندار محترم و با استفاده از ظرفیت‌های علمی دانشگاه‌ها در این خصوص گام برمی‌داریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل