دستاورد انقلاب اسلامی عزت و اقتدار برای کشور است


دستاورد انقلاب اسلامی عزت و اقتدار برای کشور است

استاندار زنجان گفت: بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی، عزت و اقتدار بوده و این دو آن چیزی است که در این مملکت داریم.

محسن افشارچی صبح امروز (۵ اسفندماه) در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، با بیان اینکه باید قدردان داشته‌های‌مان بوده و در حراست از آن‌ها کوشا باشیم، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به کشور و مردم آن عزت و اقتدار بخشید و ماندگاری این‌ها را مرهون خون شهدا هستیم.

وی تصریح کرد: شهادت، جهاد و شهید مفاهیم عمیقی است که باید همیشه در رابطه با آن سخن گفته و در حفظ این مفاهیم کوشا باشیم تا نسل آینده بداند چه بودیم چه فداکاری‌هایی اتفاق افتاده و برای چه در تلاش هستیم.

نماینده عالی دولت در استان زنجان همچنین با اشاره به ضرورت توجه به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، گفت: موردی که در این رابطه مطرح است بحث استخدامی این افراد منطبق با قانون ابلاغی است که باید همه موارد و موانع در این رابطه استخراج و به سرعت برطرف شود.

استاندار زنجان در ادامه به در پیش بودن روز شهید و همزمانی آن با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، گفت: باید در این ایام برنامه‌های متنوعی برگزار شود که می‌توان از مصادف شدن این دو ایام بهره برد و هر درخت به یاد هر شهید را اجرا کرد که قطعاً جوانان و نوجوانان از این طرح استقبال خواهند کرد.

وی ادامه داد: با تنوع‌بخشی به برنامه‌ها می‌توان نسل جدید را با مفاهیم عمیقی چون جهاد و شهادت آشنا کرد و انتظار داریم در ایام پیش رو به این موضوع توجه جدی شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان نیز در این جلسه به موضوع استخدام فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران اشاره کرد و افزود: این کار آغاز شده و تعدادی از افراد واجد شرایط تبدیل وضعیت شده‌اند ولی در برخی موارد مشکلاتی وجود دارد که باید با رفع آن هر چه سریع‌تر وضعیت افراد باقی‌مانده تعیین تکلیف شود.

علی کاظمی خاطرنشان کرد: تعدادی از دستگاه‌ها همکاری خوبی در این رابطه داشتند ولی در برخی موارد اطلاعات دقیق در اختیار ما قرار داده نشده است که امیدواریم این مشکل نیز برطرف شود.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نقش مادران صبور و بزرگوار شهدا درتربیت چنین اسوه هایی بی بدیل است