برگزاری دوره های آموزشی با هدف توانمندسازی بچه ها ی مسجد


برگزاری دوره های آموزشی با هدف توانمندسازی بچه ها ی مسجد

علی عبدی نسب گفت: برای تربیت هنرمند متعهد، دوره های آموزشی مهارت افزایی با هدف توانمندسازی بچه های مسجد را در اولویت فعالیت های کانون قرار داده ایم.

«علی عبدی نسب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: توجه به تربیت هنرمند متعهد، یکی از اهداف برنامه های هنری کانون مصباح است و برای تحقق این مهم، دوره های آموزشی مهارت افزایی با هدف توانمندسازی بچه های مسجد را در اولویت فعالیت های کانون قرار داده ایم.

مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح علی آباد جیرفت افزود: تشکیل گروه سرود آوای شهدا از بین بچه های مسجد، یکی از برنامه های کانون به منظور تربیت هنرمند متعهد و استفاده از ظرفیت این گروه هنری در مراسم مختلف است.

وی بیان کرد: برای تشکیل این گروه، ابتدا از بین اعضای کانون، بچه های مستعد شناسایی شده و سپس برای آنها دوره آموزش سرود برگزار شد.

عبدی نسب ابراز کرد: اکنون گروه سرود کانون فرهنگی هنری مصباح به مرحله ای رسیده است که در مراسم مختلف به دعوت نهادها، سرود اجرا می کند.

مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح علی آباد جیرفت ادامه داد: امشب نیز قرار است در مراسم چهلم شهید گمنام در جوار مرقد این شهید مطهر، سرود اجرا کند.

وی اظهار کرد: تولید فیلم، انیمیشن و موشن گرافیک از دیگر برنامه های هنری کانون است که در این راستا نیز با برگزاری دوره های آموزشی مهارت افزایی مختص هر رشته، کانون توانسته در جشنواره هایی همچون جشنواره فیلم عمار، حرف برای گفتن داشته باشد.

عبدی نسب یادآور شد: از طریق توانمندسازی بچه های مسجد در این رشته های هنری، تاکنون پیشنهادهای کاری مختلف برای تولید انیمیشن و موشن گرافیک شده که این امر زمینه اشتغال موقت بچه های مسجد را فراهم کرده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح علی آباد جیرفت اضافه کرد: طرح میز کتاب یکی از برنامه های فرهنگی کانون است که در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی همچنان تداوم دارد.

وی اضافه کرد: به منظور گسترش برنامه های فرهنگی هنری و نیز معرفی فعالیت های مسجد محور کانون، با مشارکت بچه های مسجد در حال ساخت غرفه ای در جوار گلزار شهدا هستیم.

عبدی نسب در خاتمه عنوان کرد: یکی از خدمات این غرفه، امانت دهی کتاب به عموم مردم است.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟