پتانسیل بالای بانوان تیم ملی کوراش برای کسب مدال در مسابقات آسیایی


پتانسیل بالای بانوان تیم ملی کوراش برای کسب مدال در مسابقات آسیایی

سرمربی تیم ملی کوراش بانوان گفت: بانوان تیم ملی پتانسیل بالایی برای کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا دارند.

بتول پاکروح در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: خراسان شمالی میزبانی خوب و رضایت بخشی را برای اردوی تمرینی ورزشکاران به ارمغان آورد.

پاکروح افزود: کوراش‌کاران اردوی تمرینی تیم ملی بانوان توانستند با دو دوره میزبانی خراسان شمالی به خوبی اهداف تمرینات خود را ادامه دهند.

وی گفت: تمرینات سخت ورزشکاران ایران طی ۶ دوره اردوی تمرینی تیم ملی کوراش کشور، ایران را امیدوار به کسب حداقل یک مدال در مسابقات قهرمانی آسیا کرده است.

وی ادامه داد: نهمین روز از ششمین اردوی تیم ملی بانوان کوراش به میزبانی خراسان شمالی امروز هفتم اسفند ماه به پایان رسید و این اردو تا دهم اسفند ماه ادامه دارد.

وی بیان کرد: در این اردو ورزشکارانی از سراسر کشور در هشت وزن ۴۸-، ۵۲-، ۵۷ -، ۶۳-، ۷۰-، ۷۸-، ۷۸+، ۸۷+ از بانوان با دو ورزشکار در هر وزن حضور دارند.

پاکروح در ادامه افزود: رقابت های قهرمانی آسیا ۲۶ اسفند تا سوم فروردین ماه ۱۴۰۱ و مسابقات جایزه بزرگ نوروز دوم فروردین ماه ۱۴۰۱ در تاجیکستان و همچنین بازی های آسیایی هانگژوی چین، شهریور ماه سال آینده برگزار می شود.

گفتنی است در اردوی بانوان، ورزشکارانی از استان های خراسان شمالی، رضوی، مازندران، همدان، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و سمنان و در بخش آقایان که روزهای آینده برگزار می شود از استان های اصفهان، تهران، خراسان شمالی، رضوی، چهارمحال بختیاری، گلستان و مازندران حضور دارند.

گفتنی است زهرا باقری و مهتاب باغچقی به عنوان کوراش‌کار، فاطمه فرخی مربی بدنساز و بتول پاکروح به عنوان سرمربی تیم ملی بانوان کوراش از خراسان شمالی در این اردو حضور دارند.

زهرا باقری، لیلا سیاهوشی، طاهره آذرپیوند، فاطمه شبانی، صدف بیرانوند، دنیا آقایی، صبا کرمعلی و فاطمه برمکی اعضای تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا هستند.

همچنین بتول پاکروح به عنوان سرمربی و فاطمه اسلامی به عنوان سرپرست تیم ملی کوراش بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا معرفی شدند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)