فرهنگ یاران نقش مهمی در جهاد تبیین دارند


فرهنگ یاران نقش مهمی در جهاد تبیین دارند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در گیلان، نقش و رسالت فرهنگ یاران در جهاد تبیین و جنگ شناختی را بسیار مهم و موثر دانست و افزود:  وظیفه فرهنگ یاران فقط به مداحی، سخنرانی و قرائت قرآن خواندن ختم نشده و این قشر از جامعه باید در مقابل جنگ های شناختی، فرهنگی انقلاب اسلامی را یاری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی در اولین نشست تخصصی فرهنگ یاران سپاه قدس گیلان که در سالن اجتماعات سپاه قدس برگزار شد، با بیان اینکه توجه به فرهنگ منجر به ایجاد آرامش در جامعه در عرصه‌های مختلف می‌شود، اظهار کرد: جمع حاضر در این جلسه در واقع نخبگان سپاه قدس در عرصه فرهنگ است که باید به آن توجه شود.

وی یکی از مهم ترین وظیفه فرهنگ یاران را اشاعه فرهنگ ایرانی - اسلامی در جامعه دانست و گفت: وظیفه فرهنگ یاران در واقع همان وظیفه و رسالت توجه به مقوله فرهنگ و فرهنگ سازی در جامعه است لذا پاسداران و بسیجیانی که مسئولیت فرهنگ سازی را بر عهده دارند باید آن را به نحو احسن انجام دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص توجه به تبیین توسط فرهنگ‌یاران بیان کرد: مقام معظم رهبری در یک سال گذشته تاکید ویژه‌ بر انجام فریضه فوری و قطعی جهاد تبیین داشته و بهترین افراد در تحقق این مهم در واقع خود فرهنگ‌یاران هستند.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به نقش جهاد تبیین فرهنگ یاران سپاه پاسداران در گسترس فرهنگ انقلاب در جامعه و دیگر ملت‌های آزادی خواه جهان تصریح کرد: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی عده‌ای از سیاسیون معتقد بودند که انقلاب اسلامی به پایان رسیده است؛ به همین منظور مقام معظم رهبری در طی سالیان گذشته تاکید ویژه‌ای بر انقلابی گری داشتند لذا فرهنگ یاران به عنوان سربازان این عرصه باید ورود کرده و خدمات و اقدامات انقلاب را برای مردم بازگو کنند.

وی نقش و رسالت فرهنگ یاران در جهاد تبیین و جنگ شناختی را بسیار مهم و موثر دانست و افزود: وظیفه فرهنگ یاران فقط به مداحی، سخنرانی و قرائت قرآن خواندن ختم نشده و این قشر از جامعه باید در مقابل جنگ های شناختی، فرهنگی انقلاب اسلامی را یاری کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه استکبار با استفاده از ابزار رسانه به دنبال ایجاد شبهه در موضوعات مختلف در کشور است، گفت: جنگ امروز جنگ روایت‌ها و شناختی بوده و در همین راستا فرهنگ یاران به صورت گروهی و یا فردی باید به شبهات مختلف پاسخ دهند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل