مدیرکل حج و زیارت زنجان: نتایج ثبت نام کنندگان عتبات عالیات اعلام شد


مدیرکل حج و زیارت زنجان: نتایج ثبت نام کنندگان عتبات عالیات اعلام شد

زنجان - ایرنا – مدیرکل حج و زیارت استان زنجان گفت: نتایج پیش ثبت نام علاقه‌مندان سفر زیارتی به عتبات عالیات از این استان اعلام شد.

ابراهیم احدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاقه مندانی که برای سفر زیارتی عتبات عالیات از ۲۴ اسفند امسال تا هشتم فروردین سال آینده پیش ثبت نام کرده بودند، پذیرفته اعلام شدند.
وی تاکید کرد: متقاضیان می توانند از امروز/نهم اسفند/ به سایت پیش ثبت نام مراجعه کنند و با وارد کردن کد رهگیری و کد ملی خود از نتایج قرعه کشی مطلع شوند.
مدیرکل حج و زیارت استان زنجان گفت: ثبت نام قطعی در کاروان ها از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۱۷ اسفند ماه جاری شروع خواهد شد.
احمدی تاکید کرد: پذیرفته شدگان می توانند بر اساس اولویت خود به بخش ثبت نام سایت، لینک قطعی کردن ثبت نام مراجعه و یا از طریق دفاتر مجاز خدمات زیارتی تحت پوشش سازمان حج و زیارت، کاروان و تاریخ اعزام خود را تعیین کنند.
وی اظهار داشت: قرعه کشی به صورت گروهی انجام و برای هر گروه یک اولویت تعیین شده است.
مدیر کل حج و زیارت استان زنجان، زمانبندی ثبت نام قطعی اولویت های یک و ۲ را از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۱۷ اسفند ماه و اولویت های سوم و چهارم را از ساعت ۱۲ ظهر همین روز بیان کرد.
به گفته احمدی، اولویت های پنجم و ششم نیز از ساعت ۱۴ روز سه شنبه ۱۷ اسفند ماه امسال و اولویت های ذخیره هفتم و هشتم نیز در صورت تکمیل نشدن کاروان ها می توانند از ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز شنبه ۲۱ اسفند ماه به همین سایت مراجعه و ثبت نام کنند.
وی اظهارداشت: در حال حاضر تمامی سفرهای عتبات عالیات از طریق هوایی انجام می شود و هیچ سفر زمینی به کشور عراق انجام نمی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ آسمون مست جنونی هوش مصنوعی