وحشت اسکی باز از تعقیب شدن توسط خرس + فیلم


وحشت اسکی باز از تعقیب شدن توسط خرس + فیلم

اسکی باز که در حال پخش زنده اسکی بود، پس از چک کردن ویدئو متوجه تعقیب شدن خود توسط خرس شد.

اسکی بازی اهل برزیل در حال گذراندن تعطیلات خود در ارتفاعات آلپ فرانسه بود که دچار این حادثه شد. بنا به گزارش Indian Express، «آلوک آکار پرس پتریلو» در حال اسکی در کورچول بود که توسط یک قلاده خرس مورد تعقیب قرار گرفت. این در حالی بود که آقای پتریلو هنگام پخش زنده اسکی بازی خود متوجه تعقیب شدن از سوی خرس نشده بود. این گردشگر پس از پایان اسکی در حال بررسی ویدئو‌های ضبط شده بود که ناگهان متوجه شد در یک صحنه توسط یک خرس مورد تعقیب قرار گرفته است.

در ویدئوی منتشر شده در حالی که این مرد کلاه ایمنی، عینک و لباس مخصوص اسکی بر تن دارد و در حال ضبط اسکی بازی خود در منطقه‌ای مملو از برف است دیده می‌شود. لحظاتی بعد یک خرس از لا به لای درختان کاج بیرون آمده و به تعقیب این اسکی باز می‌پردازد. با این حال در یک صحنه خرس روی زمین لغزیده و از ادامه تعقیب این گردشگر منصرف می‌شود.

بیشتر بخوانید

نجات کودک خردسال از تصادف در آخرین لحظه + فیلم

او با انتشار این ویدئو در اینستاگرام خود نوشت: "تا انتها تماشا کنید. من در حال تماشای چند ویدئو از سفر خود و این روز ماجراجویانه بودم. من متوجه شدم خرسی که در تعقیب من بود لغزید و روی زمین افتاد و از تعقیب من منصرف شد." این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۵ میلیون بیننده داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان