تیم امید شمس آذر قزوین برای صعود به لیگ برتر امیدوار است


تیم امید شمس آذر قزوین برای صعود به لیگ برتر امیدوار است

قزوین – ایرنا - سرمربی تیم امید شمس آذر قزوین گفت: با شناسایی و جذب بازیکنان مستعد و توانمند، تیم خوبی را برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امید کشور بسته‌ایم و برای صعود به لیگ برتر امیدوار هستیم.

صادق افشار روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر شرایط تیم بسیار خوب و مناسب است و ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و امیدواریم به لیگ دسته اول کشور صعود کنیم.

وی گفت:کار سختی در پیش رو داریم چون تیم های دیگر هم در اوج آمادگی هستند و برای رسیدن به لیگ برتر باید از هفت خوان عبور کنیم.

افشار با اشاره به جذب چند بازیکن خارج از استان، گفت: تیم ما کاملا بومی نیست چون معتقد هستیم که دیدگاه بومی بودن کامل یک تیم امکانپذیر نبوده و اصلا درست نیست.

این سرمربی اضافه کرد: از سوی دیگر باشگاه شمس آذر، یک باشگاه جدید و با یک سال سابقه فعالیت است و قطعا چند سال طول می کشد تا بازیکنان خوب و مستعدی را پرورش داده و تنها از آنها استفاده کند.

وی با اشاره به زمان شروع مسابقات، گفت: مرحله دوم لیگ مناطق امید کشور از امروز آغاز می شود و ما در هفته اول این مسابقات با تیم شاهین زنجان در ورزشگاه سردار آزادگان دیدار خواهیم کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


HPV در دوران بارداری: چه کاری می توان انجام داد؟