مهم نیست لوا کجا بازی کند؛ ما از او حمایت می‌کنیم


مهم نیست لوا کجا بازی کند؛ ما از او حمایت می‌کنیم

سزاری کولزا، رئیس فدراسیون فوتبال لهستان‌ حمایت ویژه‌ای از رابرت لواندوفسکی انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، آینده رابرت لواندوفسکی کاملاً روی هواست و مشخص نیست که این ستاره لهستانی فصل آینده در چه تیمی به میدان خواهد رفت. او تا سال 2023 با بایرن مونیخ قرارداد دارد اما اخیرا خواهان این شده که در تابستان پیش رو وضعیتش مشخص شود؛ یا تمدید با بایرن‌مونیخ و یا جدایی از این باشگاه در همین تابستان.

در یکی دو روز گذشته شایعات مختلفی در مورد لواندوفسکی شنیده شده و حتی برخی رسانه های اسپانیایی ادعا می کنند که او خواهان حضور در رئال مادرید است. در همین راستا، رئیس فدراسیون فوتبال لهستان به شایعات درباره آینده لواندوفسکی واکنش نشان داده است.

مهم نیست لوا کجا بازی کند؛ ما از او حمایت می‌کنیم

سزاری کولزا، رئیس فدراسیون فوتبال لهستان، درباره آینده لواندوفسکی گفت: "رابرت باید خودش قضاوت کند و تصمیم نهایی را بگیرد. ما در لهستان از او تا پایان دوران حرفه‌ای‌اش حمایت خواهیم کرد، مهم نیست در کدام باشگاه بازی کند. رابرت لواندوفسکی احتمالا بهترین بازیکن تاریخ فوتبال لهستان است. بازیکن بزرگی که با تلاش و استعداد به جایی که هست رسیده است. من دوست دارم تا زمانی که ممکن است برای تیم ملی لهستان بازی کند اما البته تصمیم با اوست. ما در لهستان در هر زمان و هر مکان از رابرت حمایت خواهیم کرد."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ اگر پرسیان یارو هاله محمد محمدی