می‌خواهم در رئال از فوتبال خداحافظی کنم/ مارسلو: سرخیو راموس برادر من در فوتبال است


می‌خواهم در رئال از فوتبال خداحافظی کنم/ مارسلو: سرخیو راموس برادر من در فوتبال است

مارسلو، مدافع برزیلی رئال مادرید، صحبت‌های بسیاری را از پیوستنش به این تیم تا سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان مطرح کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، مارسلو یکی از بازیکنان قدیمی رئال مادرید و کاپیتان اول این تیم پس از جدایی سرخیو راموس به حساب می‌آید.
این بازیکن در طول دوران حضورش در سانتیاگو برنابئو توانست موفقیت‌های بسیاری از جمله چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را با پیراهن این تیم تجربه کند.
مارسلو درباره احساسش نسبت به انتخاب به عنوان کاپیتان اول رئال مادرید گفت:« من از این که کاپیتان این تیم هستم بسیار به خودم افتخار می‌کنم اما این مزیت یا برتری نیست و در واقع مسئولیتی است که برعهده من قرار گرفته است.»
این بازیکن برزیلی درباره شرایط رئال مادرید در فصل جاری گفت:« ما در مسیر خوبی قرار داریم، توانستیم در دیدارهای مهمی به پیروزی برسیم و باید به همین شکل ادامه دهیم.»
او با یادآوری خاطره روز پیوستن به این باشگاه اسپانیایی اظهار داشت:« من نمی‌دانستم که رئال تصمیم دارد من را به خدمت بگیرد. با مدیربرنامه‌ام به مجموعه تمرینی این باشگاه رسیدیم و آنها به من گفتند به برنابئو بروم. وقتی به آنجا رسیدم قرارداد را دیدم و بدون هیچ مکثی فورا امضایش کردم. روبرتو کارلوس، اسطوره بچگی‌ام، من را با خودش به خانه در کنار خانواده‌اش برد، این اتفاق بسیار خاصی برای من بود.»

می‌خواهم در رئال از فوتبال خداحافظی کنم/ مارسلو: سرخیو راموس برادر من در فوتبال است


مارسلو درباره تجربه حضور در چهار فینال لیگ قهرمانان اضافه کرد:« از نظر من لیگ قهرمانان بزرگترین تورنمنت در سطح باشگاهی است. ما کل فصل این فشار را داریم و وقتی به دور بعد می‌رویم فشار بیشتر می‌شود اما وقتی به فینال می‌رسید انگار وارد دنیای دیگری شده‌اید. ما سه قهرمانی متوالی به دست آوردیم اما من شب هر چهار فینال نتوانستم درست بخوابم چون این اتفاقی مهم و بزرگ است، چه ببرید و چه ببازید... وقتی بازی شروع می‌شود، تمام این تنش و فشار از بین می‌رود. این چیزی است که باید آن را تجربه کرد چون حس بسیار زیبایی است.»
این مدافع رئال درباره رابطه‌اش با راموس گفت:« سرخیو برای من برادر بزرگتر است. او کمک زیادی در طول فوتبالم به من کرد اما یک اتفاق را به خوبی به خاطر دارم. عکسی از من و او با جام قهرمانی لیگ قهرمانان در سیبلس هست، من آن روز بسیار عصبی بودم، ما قهرمان شده بودیم و او به من گفت که باید با او بروم و پرچم را دور مجسمه بگذارم.»
مارسلو ادامه داد:« به او گفتم که نمی‌توانم. بسیار عصبی بودم، مردم زیادی آنجا بودند و انجام چنین کاری وقتی او کاپیتان تیم بود درست نبود، ما چهار کاپیتان هستیم اما او کاپیتان اول بود و نیازی نداشت که این را به من بگوید. من همیشه این لحظه را در قلبم حفظ می‌کنم چون این لحظه متعلق به او بود که جام را بالا ببرد اما آن را با من شریک شد.»
قرارداد مارسلو با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد اما هنوز خبری از تمدید قرارداد نیست. او در این باره اظهار داشت:« من دوست دارم که در رئال مادرید با فوتبال خداحافظی کنم اما این چیزی نیست که به من بستگی داشته باشد.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)