جدیدترین قیمت آمیکو آسنا دنده ای و قیمت آمیکو آسنا اتوماتیک در بازار


جدیدترین قیمت آمیکو آسنا دنده ای و قیمت آمیکو آسنا اتوماتیک در بازار

در این گزارش جدیدترین قیمت آمیکو آسنا دنده ای و قیمت آمیکو آسنا اتوماتیک در بازار قابل مشاهده است.

پیکاپ آسنا دنده ای یک خودرو دوگانه سوز ( گاز،بنزین) سازگار با محیط زیست است که امکان استفاده از سوخت گاز CNG در آن مهیا است و این امر در کاهش مصرف بنزین و سطح آلاینده ها بسیار موثر است.

پیکاپ آسنا مجهز به پیشرانه 4 سیلندر میتسوبیشی با حجم موتور 2400 سی سی ،143 اسب بخار قدرت و گشتاور 210 نیوتن متر و گیربکس 6 دنده (5+1) با استاندارد یورو 5 می باشد.

در استاندارد یورو 5 میزان مجاز اکسیدهای نیتروژن بسیار سخت‌گیرانه‌ است و محدودیت زیادی بر روی میزان ذرات معلق در خودروهای بنزینی و دیزلی اعمال می‌ شود که همین موضوع می‌تواند باعث بهبود کیفیت هوا شود.

شرکت ارس خودرو دیزل( آمیکو) با انجام اقدامات گسترده تحقیقاتی و فنی به‌منظور تحقق اهداف زیست‌‌محیطی و تولید خودروها با سطح استاندارد آلایندگی یورو ۵ گام های بزرگی در راه رسیدن به سطح کیفی موردانتظار برای ارتقای سلامت جامعه و حفظ محیط‌زیست برداشته است.

قیمت آمیکو آسنا دنده ای در بازار 960 میلیون تومان است.

قیمت آمیکو آسنا اتوماتیک

آمیکو آسنا اتوماتیک مجهز به یک پیشرانه ۲۴۰۰ سی سی میتسوبیشی با قدرت ۲۱۸ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر و نقطه قوت این محصول علاوه بر یک پیشرانه قدرتمند، گیربکس اتوماتیک آن است.

این گیربکس ساخت کمپانی پانچ فرانسه است که در ابتدا توسط شرکت جی ام طراحی شده و هم اکنون در خودروهای کادیلاک ، شورلت نیز استفاده می شود.

قیمت آمیکو آسنا اتوماتیک یک میلیارد و 368 میلیون تومان است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکسی جالب و زیرخاکی از حسن جوهرچی در روز عروسی اش/ تصویر