استاندار خراسان جنوبی: اقلام اساسی مردم در ایام عید تامین شده است


استاندار خراسان جنوبی: اقلام اساسی مردم در ایام عید تامین شده است

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: اقلام اساسی مردم استان در ایام عید تامین شده و در این خصوص هیچ نگرانی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد قناعت روز پنجشنبه در بازدید از سردخانه‌های و انبارهای ذخیره کالاهای اساسی و تنظیم بازار خراسان جنوبی اظهار داشت: کلیه انبارهای ذخیره‌سازی کالاهای اساسی استان به لحاظ حجم روغن، برنج، شکر و میوه اشباع است و در این زمینه جای هیچ گونه نگرانی نیست.

وی با اشاره به جلسه هفته گذشته با رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، گفت: در این جلسه به عنوان مصوبه شورای اداری خراسان جنوبی و کمیسیون تنظیم بازار تاکید شد که ذخیره‌سازی لازم در خصوص اقلام اساسی مردم انجام شود که خوشبختانه در این بازدید انواع اقلام اساسی به اندازه کافی و بیش از مصرف مردم ذخیره‌سازی شده است.

قناعت عنوان کرد: مردم هیچ نگرانی درباره تامین اقلام اساسی خود در روزهای پایانی سال، ایام نوروز و ماه مبارک رمضان نداشته باشند.

وی درباره ثبات قیمت کالاهای مختلف در سطح استان هم گفت: موضوع قیمت گذاری اقلام بیشتر به سطح ملی بر می‌گردد و استان‌ها دخالتی ندارد، اما ذخیره‌سازی اقلام اساسی در راستای تعادل عرضه و تقاضا انجام می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: در خراسان جنوبی هم سایت استانی برای عرضه کالاهای اساسی تنظیم بازار راه‌اندازی شده و مسوولان استانی پیگیری و رصد می‌کند که از ظرفیت‌ این سایت برای کنترل قیمت‌ها و توزیع اقلام استفاده شود.

علاوه بر این استاندار خراسان جنوبی از محل ذخیره غلات و نهاده‌های دامی استان در محل شهرک صنعتی بیرجند با هدف اطلاع از میزان ذخایر موجود در انبارها بازدید کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی