روند مثبت نوسازی مسجدالمتقین با همکاری شهرداری منطقه 3/ تامین هزینه 6 میلیاردی با کمک خیران


 روند مثبت نوسازی مسجدالمتقین با همکاری شهرداری منطقه 3/ تامین هزینه 6 میلیاردی با کمک خیران

حجت‌الاسلام والمسلمین منطقی گفت: کار نوسازی مسجد المتقین با همکاری شهرداری منطقه 3 تهران در حال انجام است؛ برای این نوسازی حدود شش میلیارد تومان هزینه لازم است که برای آن به کمک خیران نیاز داریم.

حجت الاسلام والمسلمین «حسین منطقی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه از دی ماه امسال کار نوسازی کامل مسجد المتقین (واقع در تهران، خیابان شریعتی، پل شهید صدر، خیابان شهید ستار کشانی) آغاز شده است، اظهار کرد: از آن زمان تاکنون برنامه های این مسجد به ویژه نماز جماعت در حیاط این مسجد و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود. دو جشن بزرگ مبعث نیز در شب دهم و ظهر روز دهم اسفندماه در این مسجد برگزار شد.

امام جماعت مسجد المتقین افزود: شهرداری منطقه 3 تهران تاکنون همکاری و همراهی خوبی با اهالی این مسجد در نوسازی و تعمیر اساسی مسجد انجام داده است و علاوه بر تسریع در صدور مجوزهای مربوطه، در تامین برخی از مصالح با تخفیف های لازم نیز مشارکت خوبی داشته است.

وی اضافه کرد: امیدواریم با تداوم همراهی شهرداری منطقه 3 تهران و خیران کار نوسازی مسجد المتقین به سرعت انجام شود و در این زمینه از خیران استمداد مطلبیم.

منطقی ادامه داد: انجام این کار حداقل شش میلیارد تومان نیاز دارد که هیئت امنای مسجد المتقین مبلغ خوبی برای شروع کار فراهم آورده است ولی برای تکمیل این کار همچنان نیازمند همراهی و مشارکت خیران و مردم متدین هستیم.

یادآور می شود، مسجد المتقین از فعال ترین مساجد در شمال تهران است که برگزاری سوگواره هنری اربعین به عنون نمونه ای موفق از کار مساجد در عرصه ملی و بین المللی است، از جمله فعالیت های این مسجد محسوب می شود.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا