فرماندار مراغه: مدیران پاسخگویی به مردم را وظیفه خود بدانند


فرماندار مراغه: مدیران پاسخگویی به مردم را وظیفه خود بدانند

مراغه- ایرنا- فرماندار جدید مراغه با بیان اینکه برای خدمتگزاری بی‌منت به میدان آمده‌ است، گفت: مدیران شهرستان نیز باید از همین روحیه برخوردار باشند و پاسخگویی به مردم را وظیفه خود بدانند.

به گزارش شنبه ایرنا، داود اسدیان در مسجد خاتم‌الانبیای مراغه در جمع مردم بیان کرد: در این مسیر، اولویت، توجه به ظرفیت مردم است و اگر به آنان بها دهیم، بسیاری از مشکلات پیش‌رو حل خواهد شد.

وی تاکید کرد: پاسخگویی مدیران و دستگاه‌های دولتی و باز بودن درهای اتاق مدیران به روی مردم از خواسته‌های اصلی بنده به شمار می‌رود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه ادامه داد: نباید همه مشکلات را به گردن تحریم‌ها بیندازیم و باید قبول کنیم که ناکارآمدی خودمان باعث به وجود آمدن برخی از مشکلات شده است.

وی با اشاره به اینکه مردم به اصلاح امور و خدمتگزاری صادقانه رای داده‌اند، خاطرنشان کرد: باید روان‌سازی خدمت‌رسانی به یک اصل تبدیل شود و با اصلاح امور شاهد تغییر مثبت باشیم.

«اسدیان»، تقوا، ایمان، تعهد و تخصص را از ویژگی‌های اصلی مدیران دانست و ابراز امیدواری کرد که با رصد مشکلات و با همدلی و اتحاد نسبت به رفع آنها اقدام شود.

وی با تاکید بر اینکه شأن مدیر فقط خدمتگزاری است، افزود: وعده ما استفاده از ظرفیت شهر و منطقه با رویکرد جوانگرایی خواهد بود و برای تحقق آن مسئولان باید در میان مردم باشند و میز خدمتگزاری را در تمام مناطق دایر کنند.

به گزارش ایرنا فرماندار مراغه پیش از سخنرانی در مسجد خاتم‌الانبیای مراغه، با پدر بزرگوار شهید کنعانی، نخستین شهید مدافع حرم کشور و استان که در مسجد حضور داشت، دیدار کرد.

فرماندار مراغه: مدیران پاسخگویی به مردم را وظیفه خود بدانند



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط