2 خبر انتظامی از میاندوآب و چهاربرج


2 خبر انتظامی از میاندوآب و چهاربرج

مهاباد- ایرنا- کشف 12 تن آرد خبازی توزیع خارج از شبکه و بیش از 124 هزار نخ سیگار قاچاق خارجی در شهر چهاربرج از جمله اخبار کوتاه انتظامی در 24 ساعت گذشته در شهرستان میاندوآب است.

فرمانده انتظامی میاندوآب روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: ماموران ایست بازرسی شهید "محمدنژاد" این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در محور "میاندوآب_تبریز" به یک دستگاه کامیون به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ فخرالدین رستم پور با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو ۱۲ هزار کیلوگرم آرد خبازی شامل ۳۰۰ کیسه ۴۰ کیلوگرمی فاقد مجوز قانونی توزیع، کشف شد ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان، ارزش محموله کشف شده حدود ۷۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بیان کرد: در این رابطه یک دستگاه کامیون توقیف و یک نفر متهم نیز دستگیر و آرد کشف شده با هماهنگی مقام قضایی به اداره غله میاندوآب جهت توزیع به نرخ مصوب در شهرستان تحویل شد.

بیش از ۱۲۴ هزار نخ سیگار قاچاق در چهاربرج کشف شد

سرهنگ رستم‌پور همچنین اظهار داشت: ماموران انتظامی "چهاربرج" حین کنترل خودروهای عبوری در محور میاندوآب - چهاربرج به یک دستگاه خودرو پیکان به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه با هوشیاری ماموران در بازرسی از این خودرو تعداد ۱۲۴ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار قاچاق خارجی کشف شد، اضافه کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش این محموله نیز یک میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ رستم‌پور گفت: در این زمینه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ رستم‌پو با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا از اولویت های اصلی پلیس است و پلیس با اقتدار کامل در چهارچوب قانون و قاطعانه با قانون شکنان در این حوزه برخورد خواهد کرد، گفت: هموطنان در صورت مشاهده هر گونه قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طریق فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

میاندوآب و چهاربرج در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه