بهترین فیلم های ژان کلود ون دام


ژان کلود ون دام بازیگر مطرح جهان که فیلم های او برای همه ما خاطره انگیز و نوستالژی است، شاید او را به اسم درست حسابی نشناسیم اما قطعا با چهره برای هرفردی آشناست.

بهترین فیلم های ژان کلود ون دام

هنرمند سرشناس بلژیکی Jean-Claude Van Damme که با نام کامل ژان-کلود کمیل فرانسوا ون ورنبرگ و متولد 1960 در بروکسل پایتخت بلژیک به دنیا آمد. او بازیگر، رزمی کار، طراح صحنه، فیلم ساز موفقی است که از ده سالگی به ورزش رزمی روی آورد اما آرزوی اصلی او بازیگری بود که به همین علت در 1982 به آمریکا مهاجرت کرد و چندین کار معمولی نیز انجام داد اما نخستین نقش اول بازیگری را در فیلم رینگ خونین ساخته 1988 تجربه کرد که توانست با درخشش حسابی مطرح شود. از آثار اولیه و بنام او میتوان به؛ سایبورگ (۱۹۸۹)، کیک‌ بوکسور (۱۹۸۹)، شیردل (۱۹۹۰)، ضربه دوجانبه (۱۹۹۱)، سرباز جهانی (۱۹۹۲)، هدف سخت (۱۹۹۳)، پلیس زمان (۱۹۹۴) ،مرگ ناگهانی (۱۹۹۵)، لژیونر (۱۹۹۸)، در جهنم (۲۰۰۳) اشاره کرد. بعد از آن نیز در فیلم های بی مصرف ها 2 ساخته 2012 و چشمان اژدها، به جنگل خوش آمدید و ما جوان می میرم بازی کرد و توانست طرفداران بسیاری پیدا کند. برای دانلود فیلم های این بازیگر اکشن کار میتوانید از سایت ناب مووی اقدام کنید.

معرفی فیلم های ژان کلود ون دام

دانلود فیلم آب سیاه

فیلم سینمایی آب سیاه یا بلک واتر (Black Water) اثری اکشن مهیج به کارگردانی پاشا پاتریکی است. بازیگرانی همچون؛ ژان کلود ون دام و دولف لاندگرن، پاتریک کیلپاتریک، جازمین والتز، ال ساپینزا در این اثر بازی می کنند. این فیلم پنجمین همکاری ژان کلود ون دام و دولف لاندگرن است و کاندیدای دریافت یک جایزه از جشنواره Golden Trailer Awards در سال 2018 شده است. یک مامور مخفی در یک زیردریایی زندانی شده و تلاش می‌ کند به کمک همکار تازه کارش از این مخمصه نجات پیدا کند و بتواند مجرمانی که دست به این کار زدند را زندانی کند.

دانلود فیلم کیک بوکسر تلافی

بهترین فیلم های ژان کلود ون دام

فیلم خارجی کیک‌ بوکسور: تلافی یا انتقام کیک بوکسر (Kickboxer: Retaliation) فیلمی در سبک اکشن و به کارگردانی و نویسندگی دیمیتری لوگستیس است که در سال 2018 توسط کمپانی Well Go USA Entertainment منتشر شد. از بازیگران فیلم میتوان به؛ جسیکا جن، مایلز استرامن، استیون سودلینگ، سم مدینا، هافثور یولی‌یس پی‌یرشون، سارا مالاکول لین، مایک تایسون، ژان کلود ون دام، کریستوفر لمبرت، الن موسی اشاره کرد.“کورت اسلون”، یک سال پس از وقایع قسمت قبلی با عنوان “انتقام”، قول داده است هرگز به تایلند برنگردد. ولی در حالی که خودش را برای کسب یک مقام جدید آماده میکند، این بار به زندانی در تایلند بازمی گردد. برای دانلود فیلم اکشن کیک بوکسر تلافی به سایت ناب مووی رجوع کنید.

دانلود فیلم از جان گذشته-2015

از جان گذشته (Pound of Flesh) یک فیلم اکشن و دلهره‌ آور کانادایی محصول سال ۲۰۱۵ به کارگردانی ارنی بارباراش با بازی ژان-کلود ون دام، شارلوت پیترز و درن شهلوی است.این سومین و آخرین همکاری ون دام با بارباراش (پس از بازی‌های ترور در سال ۲۰۱۱ و شش گلوله در سال ۲۰۱۲) محسوب می‌ شود. این فیلم در ایران با عنوان از جان گذشته شناخته می شود. فیلم درباره تلاش قهرمانانه یک مامور سابق به نام دیکن (ژان کلود ون دام)، برای نجات برادرزاده در حال مرگش است.

دانلود فیلم در جهنم-2003

در جهنم (In Hell) یک فیلم اکشن و فرار از زندان محصول سال ۲۰۰۳ آمریکا به کارگردانی رینگو لام با بازی ژان کلود ون دام است. این سومین و آخرین همکاری کارگردان هنگ کنگی (رینگولام) و ژان کلود ون دام می‌باشد. این فیلم در تاریخ ۲۵ نوامبر ۲۰۰۳ در ایالات متحده آمریکا منتشر شد.در یک زندان مخوف که زندانی‌ها باید برای سرگرمی نگهبانان، تا سرحد مرگ با هم مبارزه کنند، مردی به نام «کایل» سعی دارد جان سالم به در ببرد.

دانلود فیلم همه را بکش-2017

همه را بکش (Kill 'Em All) یک فیلم اکشن آمریکایی محصول سال ۲۰۱۷ به کارگردانی پیتر مالوتا با بازی ژان کلود ون دام است. یک مرد ناشناس که به شکلی جدی زخمی شده به یک بیمارستان محلی می‌رسد. در آنجا توسط یک پرستار فداکار به نام سوزان تحت مراقبت قرار می‌گیرد. همه چیز به نوبه خود بدتر می‌شود زمانی که یک باند بین‌ المللی با حمله به بیمارستان قصد از بین بردن او را دارند.همه را بکش توسط کمپانی دستینیشن فیلمز در تاریخ ۶ ژوئن ۲۰۱۷ بر روی دیسک بلو-ری، دی‌ وی‌ دی و دیجیتال اچ‌ دی در دسترس قرار گرفت.

دانلود فیلم گرمای کشنده-2014

گرمای کشنده یا گرمای مرگ (Swelter) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی کیت پارمر و تهیه‌کنندگی الئونور دایلی و کریس رانتا محصول سال 2014 می‌باشد. از بازیگران فیلم میتوان به ژان کلود ون دم، جاش هندرسون، براد کارتر، آلفرد مولینا، لنی جیمز، فریا تینگلی، گرانت باولر، کاتالینا ساندینو مورنو، ابی میلر، گوی ویلسون، کورتنی هوپ، پیتر واک، کریس رنه اشاره نمود. این فیلم یک داستان کلاسیک غربی و مروری بر تاریخچه‌ی خشونت در غرب وحشی و بزرگ‌ ترین و بدنام‌ ترین سرقت در تاریخ لاس وگاس است.

دانلود فیلم به جنگل خوش آمدید-2013

بهترین فیلم های ژان کلود ون دام

به جنگل خوش آمدید (Welcome to the Jungle) یک اثر کمدی ساخت 2013 آمریکا به کارگردانی راب ملتزر، نویسندگی جف کافمن، داگ ماگناسون و جان گرینلا و تهیه‌کنندگی رابرت بوان، مارک فلدستین، سامانتا هورلی و جاستین کانیو است. بازیگرانی همچون؛ ژان کلود ون دم، آدام برودی، راب هیوبل، کریستین شال، مگان بون، دنیس هیزبرت، کریستوفر فن وارنبرگ در این فیلم بازی میکنند. ماجرای عقب نشینی شرکت در یک جزیره گرم باعث شکست خوردن پروژه آنها می شود. این فیلم عالی در دانلود فیلم دوبله فارسی سایت ناب مووی قرار دارد.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرگردانی والدین بدنبال تصمیمات تعطیلی مهدهای کودک