ماتیاس سامر:/ سبک مربیگری گواردیولا یک نقطه ضعف دارد


ماتیاس سامر:/ سبک مربیگری گواردیولا یک نقطه ضعف دارد

ماتیاس سامر، مدیر سابق بایرن مونیخ به تشریح سبک مربیگری پپ گواردیولا پرداخته است.

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا بعد از جدایی از بارسلونا و یک سال استراحت، در سال 2013 و به مدت سه فصل هدایت بایرن مونیخ را بر عهده گرفت. علیرغم تسلط کامل بر جام های داخلی، تیم گواردیولا در لیگ قهرمانان توفیق چندانی نداشته و در سه فصل متوالی در مرحله نیمه نهایی مغلوب سه تیم اسپانیایی شد.

ماتیاس سامر:/ سبک مربیگری گواردیولا یک نقطه ضعف دارد

ماتیاس سامر که در تمام مدت حضورپپ گواردیولا در آلیانز آرنا به عنوان مدیر باشگاه در کنار او فعالیت داشته و حالا مدعی شد نقطه ضعف بزرگ سرمربیگری او این است که اجازه نمی دهد تیمش مستقل بوده و در مورد سبک بازی خود فکر می کند.

ماتیاس سامر گفت: "پپ گواردیولا قطعا مهمترین منبع الهام لخش برای فوتبال امروز است. مالکیت توپ تیم هایی تحت هدایت او در هنگام تغییر شرایط فوق العاده بوده است. پپ گواردیولا همیشه تحلیل‌های درست داشته و اقداماتش تقریبا همیشه دقیقاً طبق برنامه‌ریزی انجام می‌شد. اما در نتیجه بازیکنان تیم دیگر خیلی تمایلی به فکر کردن و اندیشه در مورد فوتبال نداشتند. در نهایت این روند فوق‌العاده، گواردیولا اجازه نمی داد تیم آنقدر رشد کند که بتواند آخرین قدم ها را در مسیر خود به تنهایی بردارد. راز بزرگ رهبرانی مانند اوتمار هیتسفلد یا یوپ هاینکس این بود که به بازیکنان تیم کمک می کردند مستقل باشند."


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تکذیب مهم، حاج‌رضایی: صفحه اینستاگرام ندارم