سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش از سمت خود کناره گیری کرد


سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش از سمت خود کناره گیری کرد

کیش - ایرنا - سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش پس از کناره گیری از سمت خود به عنوان مشاور عالی دبیرخانه مناطق آزاد تجاری و صنعتی منصوب شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، محمدرضا لواسانی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، پس از کناره‌گیری از سرپرستی آن منطقه به عنوان مشاور عالی دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب شد.

نوایی لواسانی از ۲۲ آبان ۱۴۰۰ به عنوان سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شده بود.

منطقه آزاد کیش شامل جزایر کیش، هندورابی، فارور بزرگ و فارور کوچک است و سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان نماینده دولت ماموریت دارد این منطقه به محیطی امن، آرام و پاک، برترین مقصد گردشگری برای خانواده ها، قطب علمی آموزشی تحقیقاتی، الگوی توسعه پایدار با بهره گیری از فن آوری های نوین و مناسب ترین مکان برای سرمایه گذاری در منطقه خلیج فارس تبدیل شود.

ماموریت این سازمان بر اساس طرح جامع ۲۰ ساله مصوب ۱۳۷۲ آغاز شده و حضور سالانه حدود ۲ میلیون گردشگر داخلی و خارجی و سرمایه گذاران متعدد از نشانه های تحقق این طرح است.

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۸ کیلومتری سرزمین اصلی و در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب