قطعی؛ سرخیو راموس را مقابل رئال مادرید نمی‌بینیم


قطعی؛ سرخیو راموس را مقابل رئال مادرید نمی‌بینیم

مارکا مدعی شد سرخیو راموس قطعاً دیدار برگشت برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا را هم از دست خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از این که سرخیو راموس با رئال مادرید بر سر تمدید قرارداد به توافق نرسید، این مدافع اسپانیایی بعد از سال ها و تبدیل شدن به اسطوره این باشگاه از جمع کهکشانی‌ها جدا شد و همانطور که انتظار می رفت به پاری سن ژرمن پیوست تا چالش جدید خود را در فوتبال فرانسه و کنار فوق ستاره های این تیم تجربه کند.

با این حال سرخیو راموس از زمان پیوستن به پاری سن ژرمن دائماً با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده و همین موضوع به این بازیکن اجازه نداده که برای تیم فرانسوی در بازی‌های زیادی به میدان برود؛ موضوعی که حتی عصبانیت هواداران PSG را به همراه داشته و اخیراً رسانه های فرانسوی گزارش هایی در این باره منتشر کردند. اوضاع تا جایی بیخ پیدا کرد که حتی در مقطعی ادعایی مطرح شد مبنی بر اینکه پاری‌سن‌ژرمن به فسخ قرارداد با ستاره اسپانیایی نیز فکر می‌کند.

قطعی؛ سرخیو راموس را مقابل رئال مادرید نمی‌بینیم

با توجه به برخورد پاری سن ژرمن با رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بسیاری منتظر قرار گرفتن سرخیو راموس مقابل تیم سابق خود بودند اما این بازیکن به دلیل آسیب‌دیدگی بازی رفت را از دست داد. این امیدواری وجود داشت که مدافع اسپانیایی به دیدار برگشت در سانتیاگو برنابئو برسد اما حالا مارکا مدعی شده که او به خاطر آسیب دیدگی این بازی را هم از دست خواهد داد. با این حال مارکا تایید کرده که راموس با تیم مائوریسیو پوچتینو به مادرید سفر خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید