وزنه‌بردار معلول گناوه تجلیل شد


وزنه‌بردار معلول گناوه تجلیل شد

گناوه - ایرنا - سیدنجف طباطبایی ورزشکار گناوه ای دارنده مقام سوم و مدال برنز مسابقات قهرمانی وزنه برداری معلولان و جانبازان کشور روز چهارشنبه تجلیل شد.

به گزارش ایرنا، در این آیین، فرماندار به همراه رئیس بهزیستی و معاون اداره ورزش و جوانان گناوه در منزل این ورزشکار حضور یافتند و از ایشان تجلیل کردند.

فرماندارگناوه در این آیین گفت: کسب موفقیت این ورزشکار افتخاری برای استان بوشهر و این شهرستان است که توانسته با همت و اراده قوی آن را رقم بزند و باید برای ما الگو باشد.

محمدتقی صفری افزود: توجه به ورزش معلولان این شهرستان که مایه افتخار و مباهات هستند مدنظر قرار دارد و در سال ۱۴۰۱ تلاش خواهیم کرد تا نیازمندی های آنها را بویژه در زمینه زیرساخت ها و وضعیت اشتغال برطرف کنیم.

رئیس بهزیستی گناوه گفت: سیدنجف طباطبایی از توانمندان مستعد تحت پوشش این اداره است که توانست با امکانات کم و اراده ای قوی در مسابقات کشوری بدرخشد.

مینا شهابی افزود: مناسب سازی محیط بویژه در ادارات یکی از برنامه های مهم این نهاد است که در این زمینه گام های خوبی برداشته شده است.

سیبدنجف طباطبایی هم گفت: ورزشکاران معلول این شهرستان نیاز به حمایت دارند که از جمله آنها احداث یک سالن ورزشی ویژه است.

وی افزود: وزنه برداری از سخت ترین رشته های ورزشی معلولان است و برای کسب مقام در این رشته باید از همه لحاظ آمادگی وجود داشته باشد.

طباطبایی بیان کرد: مدت ۱۰ سال است که در رشته وزنه برداری با کم ترین امکانات در شهرستان تمرین های خود را انجام می‌دهم و درصورت حمایت و پشتیبانی توان کسب مقام قهرمانی در مسابقات جهانی و پارالمپیک را دارم.

وی گفت: شغلی که آینده ام را تضمین کند ندارم و تنها از طریق مسافرکشی زندگی خود و هزینه تمرینات را تامین می کنم.

دارنده مقام سوم وزنه برداری کشور افزود: برای میله هالتر بارها خواسته خود را مطرح کردم ولی هنوز تامین نشده است.

بیست و هشتمین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور وزنه برداری مردان جانباز و معلول، یادبود پهلوان سیامند رحمان و گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تحت نظارت IPC (کمیته بین‌المللی پارالمپیک) در دو رده بزرگسالان و جوانان برگزار شد و از دیگر کشورها نیز حضور داشتند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رقص و خوانندگی صحرا اسداللهی ! / یکی جلوی خانم بازیگر رو بگیره !