اخذ موافقت قطعی گروه پژوهشی مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهر


اخذ موافقت قطعی گروه پژوهشی مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهر

رئیس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، از اخذ موافقت قطعی گروه پژوهشی مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهر خبر داد و گفت: این گروه پژوهشی با ارائه عملکرد شایان توجه و کم‌نوسان خود، حائز شرایط اخذ موافقت قطعی شورای نظارت و گسترش تشکیلات پژوهشی جهاد دانشگاهی شده است.

مهدی ژیان‌پور با اعلام این خبر، اظهار کرد: با تصویب شورای نظارت و گسترش تشکیلات پژوهشی جهاد دانشگاهی، گروه پژوهشی مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهر جهاد دانشگاهی واحد اصفهان موفق به اخذ موافقت قطعی شد.

وی افزود: این گروه از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون فعالیت‌های پژوهشی موفقی در زمینه نیازسنجی شهری، کیفیت زندگی شهری، اثربخشی و تحلیل محتوای رسانه‌های شهری، مشارکت شهروندی، تعیین اولویت‌های راهبردی شهر و مسئولیت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی نسبت به جامعه محلی را به انجام رسانده است. این گروه همچنین در زمینه نشر آثار پژوهشی کتاب‌هایی با عنوان «نیازسنجی» و «مدل مفهومی شناسنامه فرهنگی اجتماعی محلات شهر اصفهان» ترجمه و تالیف کرده و مقالات متعددی را نیز در مجلات معتبر علمی و پژوهشی منتشر کرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، ژیان‌پور با اشاره به چشم‌انداز این گروه پژوهشی، تأکید کرد: گروه پژوهشی مطالعات اجتماعی فرهنگی شهر واحد اصفهان در یک افق ۱۰ ساله، در نظر دارد به قطب علمی پژوهش‌های اجتماعی و فرهنگی در حوزه پایداری اجتماعی مشتمل بر موضوعاتی چون مسئولیت اجتماعی، مشارکت اجتماعی، سرمایه اجتماعی، کیفیت زندگی شهری، حکمروایی خوب، عدالت اجتماعی، توانمندسازی و زیست‌پذیری تبدیل شود.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کاشانی ها سال گذشته بیش از 13 میلیارد ریال زکات دادند