71 نفر معتاد متجاهر در پاکدشت جمع‌آوری شدند


71 نفر معتاد متجاهر در پاکدشت جمع‌آوری شدند

تهران- ایرنا- فرمانده انتظامی پاکدشت گفت: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با معتادان در سطح شهرستان پاکدشت، 71 نفر معتاد متجاهر جمع‌آوری شدند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران، سرهنگ رضا علی بخشی با اعلام این خبر گفت : در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد با معتادان متجاهر در مناطق مختلف پاکدشت و با همکاری مجموعه کلانتری یگان امداد و کارکنان پلیس مواد مخدر، ۷۱ نفر معتاد متجاهر جمع وری و به کمپ ترک اعتیاد تحول داده شدند.
وی افزود :این طرح در راستای پیشگیری از سرقت و پاکسازی مناطق آلوده از وجود معتادان پرخطر انجام شد و به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد.

سارق حرفه‌ای منازل قرچک دستگیر شد
فرمانده انتظامی قرچک نیز از دستگیری سارق حرفه‌ای منازل و کشف ۵۰ گرم طلاجات مسروقه و ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ نجم‌الدین مرادی افزود : در پی وقوع چندین فقره سرقت منازل در قرچک، شناسایی و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات اولیه و بررسی شواهد موجود، موفق شدند تا متهم را شناسایی و در عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان قرچک بیان کرد: متهم ابتدا منکر هرگونه سرقت شد و با ارائه مستندات به ۱۳ فقره سرقت منزل اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه وی ۵۰ گرم طلاجات مسروقه نیز کشف و ضبط شد.
وی همچنین از دستگیری باند سارقان تلفن همراه شامل دو سارق و یک مالخر و کشف ۱۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
مرادی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه در قرچک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی قرچک با انجام اقدامات پلیسی و بررسی سرنخ‌های به جا مانده، دو سارق حرفه ای و یک مالخر را شناسایی و با هماهنگی قضائی در دو عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی قرچک تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۱۸ فقره سرقت تلفن همراه در سطح شهرستان قرچک اعتراف کردند.
مرادی همچنین از کشف ۱۵ هزار انواع مواد محترقه و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد و توضیح داد: در پی وصول اخباری مبنی بر این که فردی سودجو قصد دپو کردن مواد محترقه برای عرضه در ایام پایان سال دارد، ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی موفق به شناسایی یک خودرو حامل مواد ‌محترقه شدند که در بازرسی از این خودرو، ۱۵ هزار عدد مواد محترقه غیر مجاز کشف و متهم به همراه اموال مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح هدایت شدند .
وی ارزش محموله کشف شده را ۲۵۰ میلیون ریال اعلام کرد.
فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!