هراز مسدود شد


 هراز  مسدود شد

عصر خودرو- رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی از انسداد محور هراز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام خبر انسداد محور هراز گفت: محور هراز از ساعت 12 ظهر امروز پنجشنبه 19 اسفند ماه به دلیل انجام عملیات عمرانی تونل ابتهاج و ایمن سازی مسیر مسدود شد و در طول این مدت بار ترافیکی این محور از مسیرهای فیروزکوه و آزادراه تهران شمال و جاده چالوس انجام خواهد شد.

وی درباره اینکه انسداد این محور تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟ نیز گفت: انسداد محور هراز تا ساعت 24 روز 24 اسفند ماه ادامه خواهد داشت و پس از آن مسیر دوباره بازگشایی خواهد شد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی درباره وضعیت ترافیکی جاده های کشور نیز گفت: گزارش های دریافتی حاکی از ترافیک پرحجم و نیمه سنگین در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پل فردیس تا گلشهر است. همچنین در آزادراه قزوین - کرج محدوده‌های مهرشهر و حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و محور شهریار - تهران در محدوده شهرقدس نیز ترافیک پرحجم اما روان گزارش شده است.

شیرانی درباره وضعیت جوی جاده نیز گفت: بارش باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل و گیلان گزارش شده و در دیگر محورهای مواصلاتی تردد بدون هیچگونه مداخله جوی در حال انجام است. رانندگان در شرایط بارانی لازم است که حتما با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و فاصله طولی مناسب را رعایت کنند.

وی با اعلام شماره تلفن 120 از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور قبل از آغاز سفر با این شماره تماس بگیرند.

دانلود با کیفیت


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

استون مارتین با یک شاسی‌بلند خشن به جنگ دیفندر می‌رود!