شرط دریافت سود سهام عدالت اعلام شد


شرط دریافت سود سهام عدالت اعلام شد

بورس طی هفته اخیر رشد 5٫24 درصدی داشت و شاخص به محدوده یک میلیون و 348 هزار واحد رسید. سهام عدالت نیز در سومین هفته اسفند ماه نیز کمتر از چهار درصد رشد کرد.

سهام عدالت در سومین هفته اسفند ماه هم‌سو با شاخص کل رشد کرد. در هفته‌ای که گذشت شاخص کل بورس از یک میلیون و ۲۸۱ هزار واحد به یک میلیون و ۳۴۸ هزار واحد رسید و رشد ۵.۲۴ درصدی را تجربه کرد. همچنین سهام عدالت کمتر از چهار درصد رشد کرد.

سهام عدالت در پایان هفته سوم اسفند ماه تفاوت چندانی با هفته گذشته خود نداشت. همچنین شاخص کل بورس کمتر از یک درصد افت داشت در سطح یک میلیون و ۲۸۱ هزار واحدی به کار خود خاتمه دارد.

ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی در پایان این هفته یعنی ۱۸ اسفند ماه به ۱۲ میلیون و ۸۲۷ هزار تومان رسید. این در حالی است که ارزش این سبد در هفته گذشته روی قیمت ۱۱ میلیون و ۹۹۸ هزار تومان ایستاد.

ارزش سبد یک میلیونی نیز در پایان این هفته به ۲۲ میلیون و ۹۲۶ هزار تومان رسید. ارزش این سبد در هفته گذشته برابر با ۲۴ میلیون و ۱۶۲ هزار تومان بود.

همچنین ارزش سبد ۴۹۲ هزار تومانی طی روز چهارشنبه و آخرین روز معاملاتی این هفته، به ۱۱ میلیون و ۸۸۸ هزار تومان رسید. این ازرش در هفته قبل معادل ۱۱ میلیون و ۱۰۴ هزار تومان بود.

ارزش ۶٠درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ٧ میلیون و ۶۹۶ هزار تومان رسیده است.

قرار است سود سهام عدالت در نیمه اول هفته آینده به حساب سهامداران واریز شود. آخرین هشدار به دارندگان این سهام این است برای دریافت سود اطلاعات خود را در سامانه سجام ثبت کنند.

در خصوص واریز سود سهام عدالت، اگر دو شرکت پالایش نفت بندر عباس و پالایش تبریز کسری سود خود را تا فردا تامین کند، لیست سهامداران احتمالا شنبه یا یکشنبه به بانک‌ها ارسال می‌شود. بنابراین سهامداران باید در روزهای ابتدایی هفته آینده منتظر دریافت سود باشند.

آن دسته از دارندگان این سهام که هنوز سجامی نشده‌اند. یعنی در سامانه سجام ثبت‌نام نکرده‌اند، سودی دریافت نمی‌کنند.

منبع: تجارت‌نیوز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سهام عدالت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال