بازیگر نقش نجلا فصل دوم این سریال کیست؟


بازیگر نقش نجلا فصل دوم این سریال کیست؟ (http://www.araas.ir/najla-season-2/) اولین بار در مجله اینترنتی آراس , اخبار , عکس , مدل , فناوری (http://www.araas.ir). پدیدار شد.

بازیگر نقش نجلا فصل دوم

بازیگر نقش نجلا فصل دوم این سریال کیست؟

نجلا فصل دوم

نجلا مجموعهٔ تلویزیونی به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی می باشد که فصل اول آن پخش شده و فصل جدید آن فروردین 1401 پخش خواهد شد. این سریال از شبکه سه سیما و ساعت ۲۰:۴۵ پخش خواهد شد. در این مطلب با بیوگرافی بازیگران این سریال آشنا خواهید شد.

قصه فصل دوم سریال «نجلا» در سال ۱۳۵۸ می‌گذرد. نجلا در اوضاع آشفته و نا امنی‌ها به عبد که عاشق او شده وعده‌ای می‌دهد که طی آن اگر عبد بتواند او را از مرز ایران و عراق رد کند و به زیارت اربعین برسد، در قبال عشقش به او پاسخ مثبت می‌دهد، اما همه این‌ها در طول مسیر دست‌خوش اتفاق‌هایی می‌شود.
تغییر بازیگر نقش اصلی این سریال اتفاقی است که در فصل جدید شاهد آن خواهیم بود در فصل اول سارا رسول زاده ایفاگر نقش نجلا بود و در فصل جدید محیا دهقانی این نقش را بازی خواهد کرد.

بازیگر نقش نجلا فصل دوم این سریال کیست؟

بازیگران فصل دوم سریال نجلا

حسام منظور، محیا دهقانی، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی، ایوب آقاخانی، مرتضی شاه‌کرم، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشایی، حسین شفیعی، تورج فرامرزیان، وحید نفر، جمال بیات، ابراهیم گله‌دارزاده، رستا رضوی، مهدی ملاک، سیامک توده‌فلاح، اسحاق احمدپور، محسن مرادی، امیر دهلکی، سامان خلیلیان و (با هنرمندی) هدایت هاشمی، سیدمهرداد ضیایی و آزیتا حاجیان

بازیگر نقش نجلا فصل دوم این سریال کیست؟

ملیکا شریفی نیا متولد 21 ابان ماه سال 1365 در تهران و بازیگر و نقاش می باشد. ملیکا دختر محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان و خواهر مهراوه شریفی نیا می باشد. وی از سنین کم بازیگری را آغاز کرده است و تا کنون توانسته کارهای زیاد تلوزیون و سینمایی را در کارنامه ی خود داشته باشد.

…………………………………………………………………………………………

بازیگر نقش نجلا فصل دوم این سریال کیست؟

محیا دهقانی متولد سال ۱۳۷۰ در تهران می باشد. او فارغ التحصیل رشته بازیگری بوده و همچنین مدرک آزاد بازیگری خود را از داریوش ارجمند دریافت کرده است. وی از کودکی تقلید شخصیت ها را انجام می دادم و علاقه به بازیگری ریشه در بچگی وی داشته است و از سال 1382 و از طریق خانواده پیگیر این حرفه شده و کلاس های بازیگری را پیگیری می کرد.

……………………………………………………………………………………………

بازیگر نقش نجلا فصل دوم این سریال کیست؟

آن ماری سلامه متولد سال ۱۹۹۰ میلادی (۲ مرداد ماه ۱۳۶۹) در دهکده توریستی و اسکی فاریا در لبنان است. او در مدرسه مهران منصور تحصیل کرده و از مؤسسه هنرهای زیبای لبنان فارغ‌التحصیل شده‌است. سپس مدرک کارشناسی ارشد در هنرهای نمایشی را دریافت کرد و بازیگری را از تئاتر شروع کرده‌است. وی مدتی به عنوان دستیار کارگردان در سینمای لبنان فعالیت داشت و سپس با استعداد و تلاش خود توانست در پروژه‌های تاریخی و مدرن با کارگردان‌های ژاپنی، لبنانی و ایرانی همکاری داشته باشد. پیش از این این بازیگر را در سریال حوالی پاییز دیده بودید.

………………………………………………………………………………………………..

بازیگر نقش نجلا فصل دوم این سریال کیست؟

هدایت هاشمی متولد هفده اسفند ماه سال ۱۳۵۳ در شهر سبزوار است. او تا زمان سربازی در شهر مشهد زندگی کرده‌است. این بازیگر دارای مدرک تحصیلی «کارشناسی ارشد کارگردانی» است و از سال ۱۳۷۷ به‌طور حرفه‌ای بازی در تئاتر را آغاز کرده‌است.
وی چندین سال پیش با نگار عابدی که وی هم بازیگر بود ازدواج کرد و حاصل این ازدواج یک دختر به نام اِما است. ولی زندگی این زوج هنری چندان دوامی نیاورد و وقتی دخترشان هنوز دبستان نرفته بود از یکدیگر جدا شدند. هدایت هاشمی چند سال بعد از جدایی در سال 94 مجدد ازدواج کرد. همسر دوم او مهشید ناصری است که او هم از بازیگران تئاتر است. این زوج در سال 96 صاحب فرزند دختری به نام جانا شدند.

………………………………………………………………………………………………………..

بازیگر نقش نجلا فصل دوم این سریال کیست؟

حسام منظور متولد 18 آذر ماه سال 1359 در تهران و بازیگر و هنرمند می‌باشد. وی فارغ التحصیل فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس می‌باشد، در عرصه ی تئاتر صاحب نام است کارگردانی هم می کند و مدرس بازیگری نیز می باشد.

…………………………………………………………………………………………………..

بازیگر نقش نجلا فصل دوم این سریال کیست؟

سوگل طهماسبی متولد ۲۵ بهمن ۱۳۶۴ در اصفهان می باشد و در حرفه ی بازیگری فعالیت می کند. تحصیلات وی فوق دیپلم گرافیک می باشد. سوگل در خانواده ی شش نفره بزرگ شده است و دو خواهر به نام های ساغر و سحر و یک برادر به نام سینا دارد.

بازیگر نقش نجلا فصل دوم این سریال کیست؟

مصطفی ساسانی متولد 15 مرداد 1359 در کرج و بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس بازیگری از دانشگاه هنر و معماری آزاد می باشد، با تئاتر شروع به کار کرد، بعدا به مقام کارگردانی رسید و حالا در تلویزیون نیز بازی می کند.

بازیگر نقش نجلا فصل دوم این سریال کیست؟

آزیتا حاجیان متولد 21 دی 1336 در اراک ، بازیگر تئاتر و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشه بازیگری و کارگردانی از دانشگاه هنر می باشد که زندگی اولش 30 سال طول کشد و از سال 1389 برای بار دوم ازدواج کرده است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان