وزیر آموزش و پرورش جاده سلامت قائمشهر را افتتاح کرد


وزیر آموزش و  پرورش جاده سلامت قائمشهر را افتتاح کرد

ساری – ایرنا – جاده سلامت و کنارگذر کارخانه نساجی شماره 2 قائمشهر روز جمعه با حضور وزیر آموزش‌وپرورش به عنوان نماینده تام‌الاختیار اعزامی رئیس جمهور به قائمشهر در سفر استانی مازندران افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، رئیس شورای شهر قائمشهر در این مراسم با بیان اینکه جاده سلامت و کنارگذر کارخانه نساجی شماره ۲ با مصوبه شورای اسلامی دوره پنجم و ششم ساخته شد، گفت: این طرح با اعتباری حدود ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به مرحله بهره برداری رسیده است.

احسان اسماعیلی نجار این طرح را شامل دیوارکشی، جاده سلامت، پیست دوچرخه سواری، آلاچیق، پارک بازی کودکان، فضای سبز، نورپردازی، سیستم صوتی، رستوران و خرید چرخ برای تردد در مسیر اعلام کرد.

وی با بیان این که در این طرح عملیات احداث جدول کاری و رنگ آمیزی حدود یکهزار و ۵۰۰ متر انجام شده است، افزود : در این طرح پیاده روسازی به طول ۷۰۰ متر و عرض ۳.۵ متر انجام شده است.

رئیس شورای شهر قائمشهر هزینه اجرای آسفالت را ۱.۸ دهم میلیارد تومان اعلام کرد و گفت : برای اولین بار در شهرستان قائمشهر بتن دکوراتیو رنگی نصب شده است و همچنین برای تامین روشنایی مسیر ۳۳ اصله دکوراتیو راه اندازی شده است.

اسماعیلی در پایان با اشاره به اینکه در مسیر جاده سلامت ۹ واحد آلاچیق اقامتی به منظور کارهای خدماتی و فروشگاهی نصب شده است، گفت: در این مسیر رستوران در فضایی به مساحت ۲۰۰ متر مربع راه اندازی شد و همچنین به منظور رفاه حال شهروندان ست های ورزشی در این مکان نصب شده است.

وزیر آموزش و پرورش نماینده تام الاختیار رئیس جمهور در بدو ورود به شهرستان قائمشهر با حاضر شدن در مزار سید ملال به مقام شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.دیدار با آیت الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، دیدار با خانواده شهید مدافع حرم محمد بلباسی از دیگر برنامه های وزیر آموزش و پرورش بود.وزیر آموزش و پرورش همچنین با حضور در فرمانداری در جلسه شورای اداری حاضر و به ملاقات مردمی می پردازد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)