مدال برنز به ملی پوشان بوکس کشورمان رسید


مدال برنز به ملی پوشان بوکس کشورمان رسید

نماینده بوکس ایران مدال برنز رقابت های بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا را ازآن خود کرد.

دهمین روز رقابت‌های بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا، از ظهر امروز (جمعه – ۲۰ اسفندماه) در "امان" اردن آغاز شد و نیما بیگی نماینده بوکس ایران به مدال برنز رسید.

به گزارش فدراسیون بوکس، امروز در مرحله نیمه‌نهایی وزن ۵۴ کیلوگرم جوانان، نیما بیگی به مصاف " الیجای مابلین پامیسا" از فیلیپین رفت و با شکست مقابل حریف خود به مدال برنز دست یافت.

بیگی برای حضور در این مرحله، ابتدا مقابل "کوزای السود" از فلسطین به برتری رسید و در مرحله یک‌چهارم نهایی نیز از سد "شباب عبدالله" از کویت گذشت.

در ادامه مسابقات و تا ساعاتی دیگر، ابوالفضل دانا دیگر نماینده بوکس جوانان ایران در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف " عبدالعزیز عبدالرخمانوف" از ازبکستان خواهد رفت.

روز گذشته و در بخش نوجوانان نیز، علیرضا موسوی با برتری در دیدار نیمه‌نهایی وزن ۶۶ کیلوگرم فینالیست شد و سیدعلی اکبر میراحمدی به مدال برنز وزن ۶۳ کیلوگرم رسید.

هدایت تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان ایران برعهده رضا مهدی‌پور به عنوان سرمربی و مرتضی سپهوندی، مهدی طلوتی و محمد مهدی‌پور به عنوان مربی است. در این مسابقات مهدی شفیعی سرپرستی تیم کشورمان را عهده‌دار است.

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا از روز چهارشنبه – ۱۱ اسفندماه در اردن آغاز شد و روز دوشنبه- ۲۳ اسفندماه با برگزاری رقابت‌های نهایی بخش جوانان به پایان خواهد رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوکس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا