یک هزار و 200 تخت به ظرفیت هتل های کیش اضافه می شود


یک هزار و 200 تخت به ظرفیت هتل های کیش اضافه می شود

کیش - ایرنا - رییس هیات مدیره جامعه هتلداران جزیره کیش گفت: با توجه به پایان مراحل ساخت 2 هتل نیمه کاره نوروز 1401 به تعداد تخت های این جزیره یک هزار و 200 مورد اضافه می شود.

مسیح اله صفا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این هتل ها شامل پالاس و امیر کبیر است که هم اکنون در حال تجهیر اتاق ها و اتمام سیم کشی هستند که در ایام نوروز فعالیت خود را همزمان با سفرهای نوروزی آغاز می کنند.

وی اضافه کرد: با بهره برداری از این هتل ها تعداد مراکز اقامتی این جزیره به ۵۰ هتل فعال و تعداد اتاق ها به پنج هزار و ۲۲۰ مورد و تعداد تخت ها نیز به ۱۹ هزار تخت می رسد.

صفا با اشاره به اینکه اشتغالزایی این هتل ها ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم است افزود: با بهره برداری از این طرح ها تعداد اشتغال ایجاد شده در تمام ۵۰ هتل فعال جزیره به ۶ هزار و ۳۰۰ نفر می رسد.

وی یادآور شد: همچنین در جزیره کیش هم اکنون ۶۰ هتل در دست احداث است که با بهره برداری از آنها ظرفیت بخش هتلداری شامل تعداد تخت، اتاق و اشتغال مستقیم آن به ۲ برابر وضعیت فعلی افزایش پیدا خواهد کرد.

۵۰ هتل فعال جزیره کیش شامل ۱۳ هتل پنج ستاره، ۱۴ هتل چهار ستاره،۱۳ هتل سه ستاره و چهار هتل ۲ ستاره در جزیره کیش فعال است.

جزیره کیش از جزیره های استان هرمزگان با بیش از ۹۱ کیلومتر مربع مساحت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان واقع شده و حدود ۵۰ نفر در آن ساکن هستند.

این جزیره از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت استراتژیک، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد پسرم | 60 متن تبریک روز تولد پسرم جدید و احساسی