فیلم کوتاه «ملاقات با بانو و بوکاتینی» ساخته شد


فیلم کوتاه «ملاقات با بانو و بوکاتینی» ساخته شد

فیلم‌برداری فیلم کوتاه داستانی «ملاقات با بانو و بوکاتینی» به کارگردانی سورنا باقرفر، سینماگر خوزستانی، به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، فیلم‌نامه این فیلم که دومین تجربه این کارگردان جوان پس از فیلم «ابدیت» است با اقتباسی آزاد از داستان کوتاهی از هاروکی موراکامی به قلم باقرفر به نگارش درآمده است.

«ملاقات با بانو و بوکاتینی»، که ملودرامی فانتزی است، روایت مردی در آستانه ۴۰ سالگی است که بعد از دیدن دختر مورد علاقه‌اش خاطرات جوانی‌اش را با این دختر مرور می‌کند.

با پایان فیلمبرداری «ملاقات با بانو و بوکاتینی» اشکان جوشن‌پوش تدوین فیلم را به زودی آغاز می‌کند و پیش‌بینی می‌شود با پایان یافتن مراحل فنی نسخه آماده نمایش برای شرکت در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ارسال شود.

سورنا باقرفر که تهیه‌کنندگی «ملاقات با بانو و بوکاتینی» را برعهده دارد دانش‌آموخته دوره فیلم‌سازی انجمن سینمای جوانان اهواز است و علاوه بر ساخت فیلم کوتاه از مدرسان و منتقدان سینما در خوزستان است.

مجری طرح این فیلم خانه فیلم اهواز بوده و سایر همکاران باقرفر در ساخت این فیلم به شرح زیر هستند:

دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: اشکان جوشن‌پوش، فیلم‌بردار: مسعود رضایی، صدابردار: امین دولت‌خواه، مدیر تولید: مجتبی عسگری‌سبزکوهی، دستیار تصویر: عادل کعبی، دستیار صدا: فراز ستایش، دستیار تولید: مهرشاد رضایی، چهره‌پردازان: ایسودا محمدی و غزل نصرت‌پناه، عکاس: فاطمه شعاعی، بازیگران: امیر الاسوند، غزل نصرت‌پناه و مانی محمودی.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازار سهام - 1403/02/18