موقعیت مهدی در سینماهای مشهد


موقعیت مهدی در سینماهای مشهد

فیلم سینمایی موقعیت مهدی به کارگردانی هادی حجازی‌فر به عنوان یکی از فیلم‌های نوروزی همزمان با سراسر کشور در سینماهای مشهد در حال اکران است.

این فیلم که از روزهای گذشته‌ در سینماهای مشهد اکران شده شامگاه یکشنبه، ۲۲ اسفند ماه، به صورت اکران اختصاصی برای هنرمندان، فعالان فرهنگی و اصحاب رسانه در پردیس سینمایی هویزه مشهد به نمایش درآمد.

فیلم موقعیت مهدی نخستین ساخته هادی حجازی‌فر محسوب می‌شود که ابتدا در قالب مینی‌سریال برای تلویزیون تولید شد و سپس نسخه سینمایی آن در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و توانست برنده پنج جایزه از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلم شده و به عنوان بهترین فیلم جشنواره چهلم معرفی شود.

حجازی‌فر که در سال‌های اخیر با بازی‌اش مورد توجه منتقدان و تماشاگران قرار گرفته و با نویسندگی فیلم‌نامه فیلم آتابای هم خوش درخشیده، پس از درخشش در جشنواره فیلم فجر اکنون در اولین تجربه کارگردانی‌اش مورد قضاوت تماشاگران سینماها قرار می‌گیرد.

داستان موقعیت مهدی زندگی شهید مهدی باکری، فرمانده لشکر عاشورا، از زمان ترک مدیریت شهرداری تا شهادت در قامت فرمانده لشکر عاشورا در عملیات بدر در زمستان ۱۳۶۳ را روایت می‌کند و هادی حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید حجازی‌فر، معصومه ربانی‌نیا، وحید آقاپور و روح‌الله زمانی بازیگران آن را تشکیل می‌دهند. همچنین نویسندگی این فیلم را ابراهیم امینی و هادی حجازی‌فر بر عهده دارند و تهیه‌کنندگی آن بر عهده حبیب والی‌نژاد بوده است.

در بخشی از دیالوگ‌های موقعیت مهدی آمده است: خستگیات، قرمزی چشمات، کِی از بین می‌ره قربونت برم؟ کِی اونقدر تو خونه می‌مونی که نخوام تو رو با لباس‌های خیس بدرقه کنم؟

این فیلم هم‌اکنون در کلیه سینماهای فعال مشهد شامل هویزه، آفریقا، اطلس، ویلاژتوریست، گلشن، پارک بازار، سیمرغ و برفی با قیمت‌های ۴۵، ۳۵ و ۲۵ هزار تومان در حال اکران است و علاقه‌مندان به موقعیت مهدی می‌توانند با مراجعه به سامانه‌های اینترنتی فروش بلیت با انتخاب سینما سانس و صندلی مورد نظر خود به تماشای این فیلم بنشینند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی