قابلیت تعیین ادمین برای لایو اینستاگرام، محتوای استریم‌ها را بهبود می‌بخشد


قابلیت تعیین ادمین برای لایو اینستاگرام، محتوای استریم‌ها را بهبود می‌بخشد

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) تعیین ادمین برای لایو اینستاگرام، قابلیت جدیدی است که با هدف ارتقای کیفیت محتوا در اختیار استریم کنندگان این شبکه اجتماعی قرار می‌گیرد. اینستاگرام در راستای ارتقای کیفیت پلتفرم خود، از قابلیت جدیدی برای تولیدکنندگان محتوا رونمایی کرد. از این پس، تولیدکنندگان محتوا در این پلتفرم می‌توانند در حین جلسات استریم...

تعیین ادمین برای لایو اینستاگرام، قابلیت جدیدی است که با هدف ارتقای کیفیت محتوا در اختیار استریم کنندگان این شبکه اجتماعی قرار می‌گیرد.

اینستاگرام در راستای ارتقای کیفیت پلتفرم خود، از قابلیت جدیدی برای تولیدکنندگان محتوا رونمایی کرد. از این پس، تولیدکنندگان محتوا در این پلتفرم می‌توانند در حین جلسات استریم آنلاین برای جلسه، ادمین تعیین کنند. ادمین‌ها می‌توانند کامنت‌ها را بررسی و تایید کنند و یا کاربران متخلف را از استریم حذف و یا کامنت‌های آنان را بلاک کنند.

نحوه انتخاب ادمین برای لایو اینستاگرام

برای استفاده از این قابلیت، تولیدکنندگان محتوا باید از منوی اپلیکیشن استفاده کنند که به صورت کلیدی به شکل سه نقطه در قسمت نظرات قابل مشاهده است. پس از کلیک بر روی این کلید، منویی ظاهر می‌شود که از طریق آن می‌توان از میان شرکت کنندگان در لایو، ادمین را انتخاب کرد. علاوه بر این، قابلیت جستجو نیز به منظور پیدا کردن سریع ادمین مورد نظر در اختیار استریمرها قرار خواهد داشت.

قابلیت تعیین ادمین برای لایو اینستاگرام، محتوای استریم‌ها را بهبود می‌بخشدقابلیت تعیین ادمین برای لایو اینستاگرام، محتوای استریم‌ها را بهبود می‌بخشد

با وجود اینکه قابلیت استریم محتوا به صورت لایو از سال 2016 به پلتفرم اینستاگرام اضافه شده بود، قابلیت تعیین ادمین برای لایو در این پلتفرم به تازگی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. مساله مدیریت نشدن کاربران لایو و نظرات آن‌ها یکی از بزرگ‌ترین مشکلات اکثر پلتفرم‌های آنلاین به شمار می‌رود. در این پلتفرم‌ها، کاربران به سادگی قابلیت این را دارند که هرگونه بحثی را به سمت و سوی مورد نظر خود هدایت کنند. پیش از این، فیسبوک نیز قابلیت مشابهی را در اختیار کاربران خود قرار داده بود؛ به طوریکه تولیدکنندگان محتوا در این پلتفرم می‌توانند ادمین‌هایی را برای جلسات استریم خود تعین کنند.

عدم دسترسی به اینستاگرام در روسیه

در خبری دیگر، طبق اطلاع رسانی هفته گذشته، این سرویس از صبح امروز در روسیه از دسترس خارج شد. کاربران اینستاگرام در این کشور، از صبح روز یکشنبه از بروز مشکلات در دسترسی به این سرویس شکایت داشتند. این شکایت‌ها در شرق و مرکز روسیه پررنگ‌تر از سایر نقاط این کشور بود. با این حال، آمار شکایت‌ها از ساعت چهار بعد از ظهر روز یکشنبه به وقت مسکو، با افزایش چشمگیری روبرو شد.

البته با این که دسترسی به اینستاگرام در بسیاری نقاط روسیه با مشکل روبروست، اما همه اپراتورهای این کشور دسترسی به این پلتفرم را قطع نکرده اند. به همین جهت، برخی کاربران در این کشور بدون هیچ مشکل خاصی به اینستاگرام دسترسی دارند. با این حال مشخص نیست که این دسترسی تا چه زمانی امکان پذیر خواهد بود و انتظار می‌رود به زودی اینستاگرام در تمام روسیه از دسترس خارج شود.

قابلیت تعیین ادمین برای لایو اینستاگرام، محتوای استریم‌ها را بهبود می‌بخشدقابلیت تعیین ادمین برای لایو اینستاگرام، محتوای استریم‌ها را بهبود می‌بخشد

پیش از این، سرویس فدرال Roskomnadzor، اعلام کرده بود که دسترسی به پلتفرم اینستاگرام در کشور روسیه را محدود خواهد کرد. این اقدام در پاسخ به تصمیم کمپانی متا، کمپانی مادر واتس اپ و فیس بوک، در آزاد کردن فحش و ناسزاگویی به روس‌ها و سربازانشان در اینستاگرام انجام شد. در همین راستا، یکی از مسئولین امنیتی روسیه نیز پیشنهاد داد که متا به عنوان ارگانی افراط‌گرا شناخته شود.

منبع :gizchina

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید